ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Teama de a muri in grup

gata!

         S-a terminat si sapatamana asta! am trecut si de jumatatea lunii mai , am trecut si peste primavara si am ajuns deja la jumatatea anului. Acum aproximativ doi ani am picat ca toanta in misterul 2012 si ce ma mai panicasem eu ca gata , asta e…se termina si n-am apucat sa fac mai nimic!!!!!!!!

        Azi, cand ma vad deja la jumatatea anului cu pricina tin sa mentionez ca nu ma mai sperii. Mi-a trecut aproape definitiv (spun asta pt ca se mai intampla sa mai visez cate o calamitate si sa ma trezesc asa un pic intrebatoare , dar dureaza cam totul maxim un minut).

        Mamaaaa si cand te gandesti cati fanatici tembeli se vor sinucide in preajma acestei zile, cate predici pentru o lume mai buna si pentru un sfarsit demn si victorios vor impanzii canalele media, dar mai ales cati profeti ne vor oferi alternative ieftine intru mantuirea neamului pacatos! Sa te tii cati se vor imbogatii pe spinarea amaratilor ce nu au avut sansa sa gandeasca pt ei si au trait orbi in lumea asta si au luat de bun tot ce a fost mai simplu!

Eu nu inteleg un lucru banal: de ce  i se face omului frica de un sfarsit colectiv iminent?

…pt ca de murit tot individual se moare, iar daca un lucru e cel mai sigur pe lumea asta, acela e ca se moare inevitabil. Si atunci de ce ne sperie muritul in grup?

Eu mi-am format teoria mea proprie bazata pe nici un studiu stiintific si de specialitate. Este exact ca atunci cand stingi televizorul: functioneaza, vezi oameni , afli stiri, asculti ce se spune, de multe ori parca si simti mirosurile si gusturile insirate  pe ecran…e ca in viata. Pana cand se apasa butonul de „OF”…NEGRU…SHUT DOWN. Cati ati lesinat vreodata si ati stiut cand s-a intamplat cu exactitate si ce s-a intamplat in timpul cat ati fost inconstienti? Sau cati stiti exact momentul in care ati adormit?

In ambele situatii te mai trezesti sau nu! (bine, din somn chiar speri sa te trezesti zilnic:)))

Am incetat sa cred in povesti din momentul in care am ales sa gandesc logic si sa urmez un fir ce ma poate duce la o concluzie. Ca asa este foarte usor , convenabil si placut sa spun ca „asa a vrut Dumnezeu” si sa me absolvim de orice tip de vina pt prostie si ignoranta de a nu accepta ca adsolut totul in lumea asta are un inceput si un sfarsit natural si firesc ne dictat de nimeni altcineva decat de noi insine.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 18 Mai 2012 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

