ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Evidentele schimbari

  

Stau si raspund din 10 in 10 secunde la cate un nou apel telefonic si ma intreb pt cat timp o sa cred ca doar asta pot face?

Evident, momentan , lenea ma impiedica sa iau atitudine si sa ma mobilizez intru fericirea mea. Timpul trece nefiresc de repede, iar eu sunt stransa in propriile-mi decizii proaste. Nu ar trebui sa-mi mai permit luxul adolescentin de a astepta sa ma fac mare si sa-mi pot decide singura vitorul. De orice ma apuc (dupa o lunga lupta data la nivelul constiintei mele amortite si nesigure), orice plan, orice proiect imi pierd pe drum entuziasmul de a-l finaliza. Nu inteleg de ce mama naibii sunt atat de delasatoare si nehotarata?! Imi palng existenta jalnica zilnic: „vai saraca de mine, amarata!” , dar cand vine vorba sa termin ceva, sa pot fi mandra de mine ca am reusit sa finalizez fie si un articol amarat ca asta, imi pire cheful in scurt timp si ma trezesc tot cu mana pe telecomanda in canapea. Poate ca prin acest fapt ma difererentiez de restul populatiei active ale acestei planete: nesimtirea si nepasarea care la pachet formeaza un intreg pe nume elena stoian (nu ca as fi singura cu aceste caracteriustici predominante din intreaga planeta)

Gata e momentul unei schimbari! Trebuie sa iau o decizie rapida in vederea unei mai bune convietuiri cu mine insami. Daca mi-as permite financiar as schimba totul (mai putin iubitul, p’asta il pastrez si familia): orasul, casa, mobila, masina, ustensilele, hainele, prieteni, cunoscuti si toate cele cate le mai am prin jurul meu. Dar financiar sunt sub limita admisa de standardele europene. Iar cum romanul s-a nascut poet, si eu sunt romanca, incerc cu ajutorul metaforelor vietii sa ma strecor cu nerusinare si sa supravietuiesc, asa ca nu pot pune problema unei astfel de schimbari radicale.

La atitudine trebuie lucrat cu indarjire pt ca aici e problema pana la urma urmei. De fapt sunt intr-um plin proces de transformare care nu are cum sa se intample brusc si sa ma destept pentru a lua atitudine in ceea ce ma priveste.

Vreau sa scriu mai des si asta nu pt ca as fi cine stie ce talent in domeniu, ci pt simplul fapt ca de cele mai multe ori imi place sa fac actiunea aceasta. Tin minte ca undeva prin anul intai de facultate, pe vremea cand aveam inca un jurnal, ca orice tanara framantata de ganduri, am notat undeva la sfarsit cateva puncte pe care urma sa le ating in viitorul apropiat pt a avea o viata mult mai zen si impacata cu mine. Nu mai tin minte exact dar cred ca erau in jur de vreo 20 de puncte cheie de atins pentru fericirea mea , dintre care imi amintesc vag doar cateva (dar promit ca am sa ma uit pe acel caiet):

– sa termin facultatea (am terminat-o si degeaba)

– sa ma mut la casa mea (teoretic sunt mutata, dar nu in casa mea, ci a altora)

– parca sa-mi iau masia- nu mi-am luat masina. Mi-am dat seama ca nu ma preocupa sportul acesta si e suficienta o masina in familie (mai ales ca de atunci si pana acum mi-am luat familie in loc de masina si masina a venit al pachet, ce rost ar mai fi avut si masina mea – un consum in plus ce nu renteaza.)

– alta propunere era sa sctiu o carete – n-am scris-o. Dar o s-o scriu. Numai ca nu a sosit inca momentul. Inca mai astept sa se intample acel neprevazut in viata mea , acel punct culminant care sa imi dea peste cap tot deznodamantul.

– mai erau si altele dar doar pe acestea mi le aduc acum aminte. As putea, evident sa-mi compun o lista noua de dorinte, dar cum pe acelea nu mi le-am implinit nu vad rostul alteia.

Consider ca este importanta chiar si cea mai minima initioativa si sper ca de data aceasta planurile mele sa nu ramana doar in acest stadiu si sa prinda si contur , ba chiar unele sa se si materializeze intr-un final fericit.

 

  

 

2 comentarii la “Evidentele schimbari

  1. lumi paralele
    24 Octombrie 2014

    > Dar o s-o scriu. Numai ca nu a sosit inca momentul
    Incepe azi. Scrie in fiece zi cateva randuri. Va fi o surpriza dupa o vreme cat ai strans.

  2. ideidincorcodus
    27 Octombrie 2014

    Multumesc din suflet pentru sfat! Terapia prin scris a functionat mereu. Nu mai sunt in aceiasi dispozitie din text, mi-am mai revenit, au mai trecut si ceva ani de atunci, iar acum vad lucrurile cu un gram de maturitate in plus.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 23 Mai 2012 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

