ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

o alta zi din multe

N-am mai scris de ceva vreme. Sunt o ocupata. De fapt au venit caldurile si nu mai am nici timpul si nici starea necesare de a mai sta in fata calculatorului. Plus ca in casa la mine e o caldura de te descompui asa ca mai bine ,  acum in perioada aceasta stau mai mult pe afara. Dar afara dau peste o alta amenintare , pe langa caldura , seara sunt inconjurata de milioane de prieteni zburatori si plapanzi care-mi canta minunatele lor zumzaituri doar doar le pun la dispozitie o bucata de piele transpirata, sarata si zemoasa.

Aseara am fost pe garla la Tunari unde am avut deosebita placere si uimire in acelasi timp sa observ o perdea de tantari infometati pe tot campul si pe toata suprafata apei. Am vazut si o egreta si chiar o barza care spre surprinderea nu s-a sinchisit sa se dea la o parte in momentul in care am trecut cu masina pe langa ea , ba mai mult s-a uitat ostentativ la participantii la trafic apoi si-a vazut de treaba ei. Peisajul era un pastel neconditionat: albastrul apei contrasta aproape activ cu apusul soarelui si cu luminile si umbrele difuze ce se desprind din acel moment al zilei. Gama de verde luminos impreuna cu proaspat inflorita datatoare de seminte pentru colturile strazilor, carciumi si stadioane, floarea soarelui amplifiacau lumina acelui sfarsit de zi.

Pe la 23.00 eram deja in mansarda mea sufocanta pregatita de o noua zi de munca.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 26 Iunie 2012 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

