ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Colectia de amintiri vara-toamna

Este pentru prima oara in intreaga mea viata de pana acum cand imi doresc sa  vina toamna. Motivul nu este nici pe departe caldura, ci monotonia acestei veri. Am simtit-o ca pe un esec inca din luna mai, ca pe cateva luni oarecare dintr-un an oarecare.

Simt o schimbare in interiorul sufletului meu, pentru unii relativ normala tinand cont de varasta care innainteaza simtitor, insa pentru mine este o schimbare cel putin ciudata. Se dezvolta in mine noi instincte, perceptii, dorinte si nevoi care incearca sa-si faca loc timid in interiorul unei personalitati inca tinara si rebela.

Mi-am propus aproape natural, candva in copilarie ca viata mea imatura si iresponsabila va lua sfarsit in momentul in care bunicul meu va parasi aceasta lume si cum lucrul acesta s-a intamplat in septembrie anul trecut inca de atunci am inceput  sa ma transform.

Verile iti zambesc, te indeamna la nebunii, la viata, la exteriorizare si la diverse forme de dezgolire. Sunt scurte si intense si le asteptam si le visam, iar la sfarsitul acestora contorizam amintiri, experiente si cunostinte. Dar ce te faci cand nu prea ai ce sa muti in arhiva, cand tot ce ai adunat nu se rezuma decat la zile la serviciu si un amarat de concediu de 5 zile? Ar trebui sa fi multumit, sa pupi maini si picioare pentru ce ti se ofera ca doar esti adult, o rotita extrem de importanta in motorul sistemului social, si datorita tie merge totul ca pe roate. Nu facem nimic altceva de la an la an decat sa ne ingustam orizonturile voit prin diverse mijloace la care aderam din comoditate , nesimtire sau prostie.

La sfarsitul lui septembrie (pentru ca verile mele incep in mai si se sfarsesc in septembrie) o sa imi fac iar bilantul amintirilor acumulate si totusi sper sa nu  intalnesc discrepante prea mari in comparatie cu anii precedenti. Eu totusi sper ca nu voi fi extrem de dezamgita chiar daca s-au mai diminuat din activitatile sezoniere.

De asemenea este pentru prima vara cand nu ama juns acasa la parintii mei, care culmea locuiesc in Constanta, decat de 2 ori. Eu, care pana acum eram deja invidiata de toti cunoscutii bucuresteni pentru tenul meu bronzat si parul balai decolorat de soare. Nu stiu  si nici macar nu mai conteaza ce m-a retinut la domiciliu de vara aceasata a fost ratata inca  din luna mai.

Si trece si vara , se instaleaza toamna pasnica si melodioasa, punem gogosari si gogonele si ne pregatim de iarna si inghet.

Dar de ce sunt eu asa pesimista nu  imi pot imagina! Suntem la inceputul lui august, pana la sfarsitul lui septembrie mai este destul si in concediu plec saptamana viitoare, iar daca ma uit mai bine peste umar in fiecare weekend am fost pe undeva chiar si aici pe aproape, de doua ori la mare, fie si la mama acasa (tot mare e si acolo) si de doua ori la munte, iar vara inca este prezenta pe teritoriul Europei.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 7 August 2012 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

