ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Luxul de a trai cat mai simplu

Mai am niste activitati de intreprins in luna aceasta si daca le fac si pe astea ma simt implinita. Dupa cum am mai spus pentru mine confortul si luxul nu sunt eminamente necesare in vacante si concedii. Simpla relaxare in mijlocul naturii imi poate aduce nenumarate ganduri si bucuri simple, naturale si umane.

Confortul necesar unei bune supravietuiri si existente il am in fiecare zi a anului. Nu ma ninge, nu ma ploua, am cea mai luminoasa camera cu pereti verzi si perdele albe si nimic din lumea asta nu ma face momentan sa-mi doresc mai mult. Nu tanjesc dupa lucrurile, dorintele si asteptarile altora, iar ce am la momentul de fata este exact cat imi trebuie. Evident va sosi acea zi in care voi pune punct acestei perioade si voi trece sprea alte clipe mult mai „de familie”, dar  sunt sigura ca si atunci, cu bani putini si multa imaginatie vom cladi impreuna acel ambient de care vom avea nevoie pentru relaxare si existenta zilnica.

Dar vai cum pot sa spun asta , ce casa mea e hotel de 5 stele, ce am sauna , piscina, wc care ma spala la cur, asternuturi din matasea broastei sau mai stiu eu ce rahaturii si bazaconii care pentru cei mai multi inseamna lux si o viata implinita si usoara? Nu nu am nimic din toate acestea , ba mai mult nici nu cred ca mi-ar folosi la ceva decat simpla impresie ca as duce-o mai bine. Cum nu am fost invidioasa niciodata pe capra vecinului nici nu am murit de ciuda cand altii s-au laudat prin preajma mea cu cine mai stiu eu ce porcarii indispensabile vietii. Eu cred ca totul se poate reduce la o regula destul de simpla care implica 3 cuvinte: normapliate, simplitate , umanitate. Poate o sa para ciudat, dar impreuna ele pot da vietii un alt de sens, o alta conotatie si chiar o lungime in afara timpului real.

Tin neaparat sa fac o excursie pe Transalpiana si una la Gura Portitei in Delta, cu cortul in spinare si cu strictul necesar in masina plec departe, spre colturi din tara asta mai putin populate, unde sa am parte de liniste, racoare, soare, culori, sunete si sentimente curate.

3 comentarii la “Luxul de a trai cat mai simplu

  1. ideidincorcodus
    1 Decembrie 2014

    Reblogged this on ideidincorcodus.

  2. Mirela
    1 Decembrie 2014

    Esti o fata inteleapta, iti doresc sa-ti fie bine mereu si sa-ti indeplinesti toate dorintele generatoare de relaxare 🙂

  3. ideidincorcodus
    2 Decembrie 2014

    Multumesc din suflet! Si eu iti doresc sa ai parte doar de ceea ce este mai bun in viata asta! :*

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 7 August 2012 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

