ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

sa inceapa distractia!!!!!!!!!!!

Gata! Azi mai am si intru si eu 2 zile in concediu, care legate cu weekend-ul  plus noua sarbatoare legala de Sf Maria insumeaza 5 zile de libertate. Asa ca voi pleca la plimbare, oriunde numai nu in Bucuresti nu am motive sa mai stau. Vremea este odios de calda si aerul de-o scarbosenie emancipata. Cum vara asta , dupa cum am mai spus nu am infaptuit prea multe lucruri marete si litoralul romanesc (pentru ca mie inca imi place si asta) nu prea mi-a stat in cale m-am hotarat sa plec de duminica spre meleagurile de bastina. Ca vorba aceea acolo am de toate: casa am, masa am si in plus fac si plaja in nesimtire.

Statiunea Mamaia este un circ aproape pitoresc, in care se perinda tot felul de aratari si lighioane care mai de care mai bizare cu cele mai felurite pretentii si aspiratii. Gasesti tot ce vrei: de la bagaboante cu dintii sparti si limbile tocite, pregatite oricand sa fericeasca fie si pe cel mai amrat turist, pana la dame aparent serioase care au stacheta ridicata ceva mai sus si care nu vin decat in weekend sa fie pozate de paparatzi pentru editiile de scandal din timpul saptamanii. Il gasim chiar si pe edilul urbei Mazare sultanul, Mazare soldatul, Mazare aviatorul …si lista cu deghizari poate continua dar nu insist pentrut ca sunt convinsa ca il vom mai vedea in ipostaze penibile in cel mai scurt timp. Covrigi calzi, porumb fiert, namolul si piatra de baie, spectacole cu Mirabela Dauer, Jean Paler si Nicolae Guta & Co la gradinile de vara, sezlonguri peste sezlonguri peste umbrelute si baldachine, toatea asezate frumos si strategic pe samburi de piersici, pahare de plastic si chistoace de tigari, tigani burtosi cu credinta in Dumnezeu si domnite accesorizate si mascate ca la balurile venetiene…toate sunt parte din viata de zi cu seara a acestei statiuni. Si unde mai pui ca printre toate aceste margaritatre ale naturii intalnite in Mamaia, mai ai si Satul de vacanta unde se impletesc cele mai minunate vise ale distractiei si bunului gust parca nici nu-ti mai vine sa vrei altceva vreodata. Insa ma voi duce, ce-i drept am descoperit o plaja cat de cat mai putin populata si fara umbrelute undeva intre Mamaia si Navodari. Intrarea, cel putin anul trecut se facea printr-o poarta inalta cu doua figurine aztece, undeva in spatele chempingului din Navodari. Este singurul loc in care ma mai pot relaxa in zona aceasta. Restul de momente vor fi cel mai probabil la Corbu, Vadu sau Periboinea si poate si in Vama Veche (care nu mai e ce a fost candva) pentru a mai inceca macar si anul asta sa pastram traditia.

 

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 10 August 2012 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

