ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

noi oamenii…

Cum stateam eu asa si navigam pe preaatotstiutorul internet am dat peste o galerie foto ce m-a impresionat pana in profunzimea sufletului meu si pe cuvant de onoare ca e destul de greu de impresionat.

Fotografiile sunt realizate de Tom Hussey pentru o companie publicitara pentru promovarea unui anume medicament recomandat in tratamentul maladiei Alzheimer.

Pana sa citesc si cele cateva informatii despre galerie ce ma lamureau pentru ce anume sunt destinate  am vazut intai pozele iar impactul a fost cu atat mai mare decat daca as fi cunoscut mai intai informatia si apoi o vedeam in imagini.

Trecerea timpului si a vietii, dar mai ales modificarile la nivel fizic, cat mai apoi si psihic ne inspaimanta din ce in ce mai des dupa ce depasim varsta adolescentei si intram in radul „oamenilor maturi”, insa nu banuim niciodata cat de greu ne poate fi decat atunci cand ajungem undeva aproape de linie. Nici nu vreau sa-mi imaginez cine voi fi la batranete si cate regrete, melancolii si tristeti voi avea, dar cert este ca va fi cu siguranta al dracului de greu uitandu-te in oglinda la cine esti sa-ti amintesti de fapt cine erai. Eu traiesc senzatia chiar si acum la varsta aceasta, cand vorba aia nu am depasit inca pragul de 30 si-mi amintesc cum a trecut nenorocitul de timp pe langa mine si pana sa apuc sa ma dezmeticesc sunt deja „femeie”. Maine -poimaine  probabil ma voi mai dezmeticii inca o data si voi realiza ca a trecut apropate de tot si uite-ma batrana (asta daca mai apuc si nu mor din altele si scap de melancolie).

 

sursa: debarbati.ro

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 28 August 2012 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

