ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

„Priveste cerul!”

 

De cand ma stiu am avut o fascinatie pentru cer si spatiu. Tin minte primul atlas pe care mi l-am cumparat eu cu banii stransi de mine, undeva prin calasa a II-a si cat de mult mi-am dorit eu acel atlas si cat de mandra m-am afisat eu cu achizitia mea cea noua in fata parintilor mei. Era  negru si cartonat si cu multe ilustratii si m-a costat cam 3 lei daca-mi amintesc eu bine, dar il mai am si acum si-l pastrez cu sfintenie pentru ca mi l-am dorit si inca il am.

Apoi un alt fapt ce m-a tintuit cu privirea spre cer, marcandu-mi copilaria a fost celebra serie de desene animate „Sailor Moon”. Aici actiunea se petrecea intre Luna si Pamant, iar cerul si spatiul erau elemente esentiale ale acestei animatii.

Mai tineti minte cand eram mici si priveam cerul cu atata seninatate si imaginatie incat norii capatau cate si mai cate forme minunate pe care ni le modelam in minte dupa bunul nostru plac? Eu continui sa fac asta si acum si sa-i privesc si sa le dau noi forme si culori.

Eram de curand prin centrul vechi din Bucuresti impreuna cu verisoara mea de 12 ani, Andreea si in timp de ne plimbam noi asa de bezmetice ma opreste si ma intreaba de ce pe un perete pe langa care tocmai treceam este scris mesajul „priveste cerul!”. Desi copii de cele mai multe ori iti pun intrebari ce te pun in dificultate fie ca esti tu cel mai adult din lume, de data asta am stiut imediat  si i-am raspuns „pentru ca oamenii nu mai au timp sa o faca!” Evident ca discutia noastra a evoulat treptat si i-am povestit si am invatat-o pe cat poate un adolescent cu gandul numai la facebook si tablete sa priceapa.

Oamenii chiar nu mai au timp sa faca multe, poate mult prea multe si astfel pierd momente extrem de importante din viata comuna si mai ales din viata lor, dar vor ajunge batrani (sau la puscarie) si vor avea timp de meditatie si sper ca macar atunci sa poata privi ce n-au avut ochi sa priveasca toata viata pentru ca au fost mult mai preocupati cu serviciul si acumularea de averi in banci.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 31 August 2012 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

