ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

anotimpuri

 

 

Mi-e dor de ploaie!!!!!!!!!!

Mi-e dor de ploaie  tocmai mie care iubesc soarele si caldura mai mult ca pe orice altceva  in umila-mi viata. Si ce mi se pare si mai  ciudat este ca pe langa acest dor mai am unul si mai de neinteles…mi-e dor de iarna.

Vreau sa ma odihnesc, sa stau in casa la caldura sub patura prietenoasa si sa citesc un roman plin de pasiune sau sa  privesc relaxata un film bun, apoi  sa ma uit pe fereastra la lumea inghetata de afara si sa-mi fie dor de vara. Iarna nu-ti faci planuri, nu construiesti, nu muncesti in gradina, nu stai pe canapea la aer in curte, ai doar timp sa-ti planifici vara ce vine. Iarna are si ea modul ei de a fi romantica, imprevizibila, capricioasa, mofturoasa precum o amanta firava trecuta de 18  primaveri si te imbie amenintator spre a fi iubita si a oferi amor. Anotimpul acesta este facut parca special pentru cei ce vor sa-si redescopere simturile, intimitatea  si dorintele, iar spre deosebire de  canicula verii ce te obliga sa te dezgolesti chiar si de propia-ti persoana, iarna te apropie , te leaga, te acopera si te  imbina.

Dar mi-e dor totusi de ploaie!

Vara asta n-am avut norocul sa simt mireasma ploii ce vine de departe sau sa vad de prea multe ori fulgerele ce despica cerul in  zeci de parti luminoase spre deliciul ochilor mei incantati de  jocul  periculos de lumini si nici nu m-au atins miliardele de picaturi marunte si racoroase ce cad alandala pe trupul infierbantat de soare. A fost seceta si inca este si chiar daca o sa ploua in curand, efectul nu va mai fi acelasi care ar fi fost in vara cand scopul venirii ei era cu totul altul.

Sunt perfect constienta ca la un moment dat, undeva prin februarie maxim o sa fiu satula de ploi , ninsori, vreme nasoala si mizeria din oras si o sa ma satur chiar si de momente intime si senzuale, de relaxare si odihna, insa atunci voi vorbi despre primavara si o voi astepta precum un copil ce asteapta sosirea la destinatie dupa o calatorie  lunga si plictisitoare. Si ma voi trezi iar, si imi va renaste in suflet pofta de viata, natura, aer curat si sentimente proaspete, insa  deocamdata vara doar ce a trecut, este mijlocul toamnei, un octombrie care de-abea acum a prins curaj astfel incat a fost prima zi cu 4 grade de dimineata, iar plantele si frunzele copacilor au inceput deja sa se rareasca pentru a face loc peisajului trist si mohorat de iarna.

O sa-mi fie dor de vara!!!

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 9 Octombrie 2012 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

