ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Semnalul luminos

In ultima perioada de vreme am realizat ca am  o problema ce-mi mistuie  toata energia mea de om activ social: lipsa din ce in ce mai acuta a semnalului de schimbare a directiei de mers a conducatorilor auto. Desi cea mai mare spaima si panica  se instaleaza in strafundurile constientului, inconstientului si subconstientului meu atunci cand sunt obligata (pentru ca nu o fac decat din obligatie si numai cu un distonocalm in prealabil) sa  urc la volanul masinii (ultima data a fost in vara 2011 cand mi-am dus un catel foarte bolnav la veterinar), deci in concluzie nu sunt conducator auto, am o mare dusmanie pe soferii care nu semnalizeaza cand schimba directia. Initial am crezut ca o fi vreo moda noua care nu te mai obliga sa faci asta si cum tineretul este pe primul loc cand vine vorba de a intra in posesia unui proaspat permis am banuit ca asta sa fie cauza principala, lipsa de experienta. Numai ca ce sa vezi, in lungile mele calatorii printre zebre si semafoare am observat ca este o impertinenta, nesimtire, prostie si imprudenta maxima din partea tuturor conducatorilor auto si spre surprinderea mea mai ales in randul celor trecuti de prima tinerete, cei care se presupune ca ar avea mai multa experienta in trafic.

Mie personal mi se pare inadmisibil sa  omiti semnalul intr-un oras hiperaglomerat, obosit si inghesuit si in plus sa te mai si ridici cu pretentii si tupeu nesimtit si sa mai si sari la bataie prin intersectii ca te-a facut mata soferu’ Bucurestiului. Dupa ce ca avem zeci poate chiar sute sau mii de probleme intr-o viata aparent a noastra, in acesti ani imputiti si saracaciosi  trebuia sa mai apara inca un motiv de bataie si scandal pentru ca altfel, daca nu te injuri un pic de rude si sfinti esti un sofer prost sau incepator.

O sa ajungem sa ne simtim pe strazile si soselele din tara ca in inhisoare, unde cei mai periculuosi fac legea (daca nu deja am ajuns in stadiul respectiv) pentru ca  la noi toti analfabetii, handicapatii (fara a avea dorinta de a jigni persoanele cu handicap), inadaptatii, huliganii sunt soferi …si inca ce soferi!!!!

 

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 15 Octombrie 2012 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

