ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Targul de Craciun bucuresteano-vienez

Cred ca daca mai stateam mult cu informatia candva proaspat culeasa, n-ar mai fi avut nici un rost sa o spun acum. Dar cum voi vorbi despre un targ de Craciun m-am autosesizat si am zis ca e cazul sa instiintez masele aglomerate.

Si daca n-ati ghicit despre ce targ este vorba…va zic eu ca este vorba despre acel targ….acel targ….

Exact despre chiciosenia de la Universitate din noua parcare inaugurata peste vechile vestigii descoperite cu ocazia sapaturilor harnicilor muncitori care fiind in centru si-i vedea lumea chiar au muncit ca  parcarea este gata si functionala.

In anii trecuti se tinea pe durata a catorva saptamani in Cismigiu , pe cele doua alei  de la intrarea principala si prin imprejurimile lor, un  mic targulet festiv cu ocazia sarbatorilor de iarna. Erau mici casute din lemn cam toate la fel si-ti puteai cumpara ce vrei si ce nu vrei dupa specificul fiecareia. E adevarat un pic prea aglomerat ca venea bucuresteanu’ ca la urs, dar era mult mai placut si intim in acel parc in care multi dintre noi  avem macar  o amintire .

171220121091

Acum e si mai central, sa rupa gura targului! Fix peste noua parcare inaugurata cred ca de curand la Universitate este pozitionata noua locatie. Este evident mult mai spatios locul ales dar nici nu pot sa spun ca mi-a dat o senzatie de poveste. Bine poate nici eu nu am ales tocmai ziua perfecta sa ma bucur de minunatiile oferite acolo, si cum n-am avut cum sa merg in weekend ca am ajuns pe la 23 si nu mai era nici urma de vizitator sau vanzator, m-am dus luni la pranz sa fiu sigura ca macar pe vanzatori ii gasesc pe pozitii.

Spatiu irosit, o scena pusa fix aiurea, cateva casute mai cochete daca le pot numi asa si in rest numai corturi si prelate , adica o intreaga tiganio-chinezarie ca in bazar la Europa.Aceiasi caruta retro-rustica de o pune cine-o pune-o prin diverse colturi ale Bucurestiului, 2-3 brazi unul mai frumos ca altul, fast-foodul din capatul tiganiei ca sa nu fie evident , dar sa fiti atenti ca servesc si delicatese..ca am vazut eu niste ciudatenii care sincer pareau bunicele si inca multe alte minunatii ingropate in mocirla, pe toate le gasiti la targ.

171220121095

Ce mi-a placut insa este faptul ca se gasesc tot felul de idei pentru cadouri, iar preturile pentru cine are  un trai decent sunt cat de cat acceptabile. Si tot aici mai mi-a atras atentia un domn care, in frigul ala central, mesterea un viitor obiect din sticla dandu-i ce forma isi dorea el, iar pe masa sa erau expuse cateva creatii placute vederii.

171220121088

Per total: nu cred ca mai ma duc anul asta ,dar sunt multumita ca am ajuns si am reusit sa-mi formez o parere fie ea si proasta.

 

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 19 Decembrie 2012 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

