ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

La multi aniiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

 

In sfarsit am depasit toate hopurile impuse de Univers din anul 2012 si dupa lungi si frenetice scenarii apocaliptice am ajuns si in noul an calendaristic si anume 2013. An cu ghinon ar spune unii mai pesimisti din fire, numai ca eu, aceasta fiinta rationala tind sa cred ca poate chiar va fi un an al schimbarilor sau cel putin sper cu inversunare sa fie asa. Am multe planuri pentru anul acesta, multe vise si sperante pe care vreau sa le vad cu ochisorii mei devenite realitate. Sper ca anul acesta sa fie mult mai bun decat cei precedenti si sper sa am mai multa minte si ambitie decat pana acum pentru ca timpul trece si eu  in acelasi timp cu el si desi continui lunga perioada de confuzie in care ma zbat inca din adolescenta sper ca macar anul asta sau candva cat mai curand sa imi vina mintea la cap si sa-mi spun „bravo”.

Si mai vreau si sanatate si o lume normala si mult mai linistita si mai putin avida dupa putere, functii si avere…e tot ce imi doresc…in rest…tot…sanatate (si daca as putea s-o impart eu cu mainile mele oamenilor, mama-mama ce sanatosi mai erati!!!!)

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 4 Ianuarie 2013 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

