ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

of….revistele de fete

Dintr-o oarecare nostalgie si melancolie (acum nu imi mai justific starile acestea oarecum dubioase) pentru vremurile adolescentei cand imi cumparam  milioane de reviste de toate genurile si mai ales pe cele vizate publicului minor si excentric, m-am hotarat ieri in drum spre serviciu sa-mi mai achizitionez o revista , insa nu din aceea pentru copii neintelesi , ci una pentru femei adulte, moderne si de cariera.

Si uite asa am facut eu ineptia de a cheltui 10 lei, vitali la momentul respectiv, pe 3 reviste glossy  la pret de una. Ce-i drept am avut de ales, dar cealalta nu mai avea inca o revista din octombrie cu Inna pe coperta  (nu se vedea sigilata, am remarcat ulterior) si nici un ziar de calatorie aferent, asa ca  desi am pus mana prima data pe cea singura si cu Monica Gabor pe coperta, am realizat ca nu ma intereseaza ce face Monica si cum nici bonus nu avea si mai  era si la acelasi pret, am refuzat-o politicos si am cerut-o pe cea la oferta (calica si zgarcita)

Zis si facut asa ca seara m-am asezat pe canapea, imbracata lejer, dupa o zi de rahat si am inceput sa rasfoiesc revistele mele de femeie moderna. Doamne dar stiam cum sunt si ce contin si cat de mult imi displac insa am crezut ca dupa ani de nerasfoire poate si-or mai fi schimbat ceva la format, poate aveau ceva nou  care acum la varsta mea m-ar fi facut sa imi doresc sa citesc mai des articole despre moda si alte porcari scumpe si fara rost. Insa surpriza nu a fost mare pentru ca sunt la fel de sarace  in informatii ca si pana acum, lipsite de originalitate si mai mult de 80% pline de reclame  la diverse cacaturi exagerat de scumpe si  urate. Evident ca nu mi se adreseaza mie care am cu totul alte principii de viata decat sa cheltuiesc salarii pe rochii de sute de milioane si pantofi facuti de cine stie ce mare pantofar  strain sau cine stie ce cosmetice  imbacsite de chimicale si grasimi de animale.

Cred totusi ca voi mai face gresala de a-mi mai cumpara inca o porcarie de revista care este la fel ca pliantele de oferte de la Kaufland care au si retete si reclame la produse de toate felurile, chiar si bancuri si aceste reviste sun la fel de lipsite de orice tip de autenticitate si amuzament.

Evident ca am fost dezamagita de mine, dar pana la urma pot spune ca mi-a trecut si cred ca pana sa uit acest moment din viata mea va mai trece ceva vreme si sper sa treaca multa si sa folosesc mai bine internetul daca ma arde curiozitatea in asa hal  decat sa dau  o suma pe care mai bine o dadeam pe o carte, pe un catalog de doi lei pentru femei snoabe si plictisitoare.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 25 Ianuarie 2013 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

