ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

buletin de weekend

Sfarsitul acesta de saptamana nu a fost cu nimic mai fermecator si incarcat in activitati si actiuni decat celelalte sfarsituri de saptamana din ultima perioada. In ciuda faptului ca incep vineri la 18 se termina luni la 7 dimineata, timp total insuficient pentru treburi gospodaresti, odihna , distractie si culturalizare, weekendu-rile  iti dau un scurt prilej de a fi tu cu tine pentru un scurt timp fara ca nimeni sa nu-ti ceara, sa nu te intrebe, sa te doreasca  ca pe o mana de ajutor. Nereusind sa imbine toate actiunile mai sus mentionate sambata si duminica trebuie impartita macar pentru a atinge punctele esentiale precum odihna si distractia:)). Asa ca ce m-am decis eu sa fac duminica seara???…exact sa petrec si eu ca toti petrecaretii in Centrul Vechi al Bucurestiului. N-am mai fost de ceva vreme din varii motive cum ar fi frigul, lipsa de chef si lipsa de interes fata de ce a devenit aceasta zona, faptul ca am avut alte locuri mai interesante de frecventat decat miezul.

My beautiful picture

Dupa cum va amintiti ieri a fost o zi primavarateca, tocmai buna de plimbat aiurea, numai ca asa cum reusesc sa fac de obicei si sa ma lalai excesiv am iesit din casa fix cand Busu anuntase ca incepe potopu’ si iar se pune codul orange peste noi. Ei bine Busu este un mincinos nemernic pentru ca desi nu ma mai plesnea nici o adiere calduta de vant peste obraji cand am iesit din casa nu s-a intamplat nimic, ci doar a plouat un pic la un moment dat in noapte.  Asa ca hai la plimbare…ajunsa acolo am constatat ca n-am pierdut nimic  in tot timpul in care am lipsit (daca stau mai bine sa ma gandescam mai fost de cateva ori la mici iesiri nereusite iarna asta).

My beautiful picture

Aceleasi baruri care mai de care mai cool si la moda la parter si aceleasi cladiri aproape destramate de timp si vreme care se pot darama oricand peste  fitele de la parter cu tot cu etniile existente in mizerie desavarsita in interiorul  etajelor istorice. Ici colo cate o cladire reabilitata te face sa-ti imaginezi cum ar arata cu adevarat centrul  daca ar fi readus la valoarea sa istorica.  Una peste alta daca sti sa privesti per ansamblu Centrul Vechi este  placut , antrenant, ofertant,, distractiv sau poate chiar enigmatic. Nu ma omor dupa locatie, desi in facultate majoritatea  evenimentelor extra scolare se  petreceau pe strazile  acelea, acum il vizitez mai rar nu pentru ca nu-mi place, numai ca nu ma mai identific nici cu locul nici cu timplul nici cu spatiul in care se desplatesc itele intortocheate ale povestilor ce se impletesc  prin cluburi, baruri sau cafenele.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 4 Februarie 2013 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

