ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

corcodushu recomanda

Stiu ca e marti si stiu ca pana sambata mai este cale lunga si anevoioasa si mai stiu ca e extrem de scarbos si umed afara de cateva zile bune, insa stiu sigur ca pana la primavara mai sunt doi pasi mici. Dupa cum am mai aratat e pe’aproape  si pe langa cei cativa ghiocei pe care i-am prezentat acum o saptamana, au mai rasarit tot felul de moturi din pamanat gata gata sa imi coloreze gradina intr-un tablou pastelat si intens.

Dar pana la primavara am zis ca mai este putin de asteptat si cum vremea inca nu-mi permite arogante si desi ieri am avut o tentativa de a fi urbana in Bucurestiu imbacsit si m-am plimbat de nebuna prin ploaia marunta si nesuferita m-am gandit ca tot in casa e mai bine (sau macar undeva unde este cald si placut) si vreau sa va recomand pentru zilele ca acestea sau pentru cand vreti voi, acum in isteria Oscarurilor doua filme pe care le-am vazut de curand si care nu m-au lasat indiferenta. Dupa cum v-ati obisnuit n-o sa fac recenzii amanuntite ci doar va spun ca sunt de vazut.

Primul este „Django Unchained” (cu „D” mut asa cum se recomanda personajul la un moment dat) este in regia lu Quentin Tarantino, iar daca nu sunteti claditi in asa fel incat sa va placa filmele lui mai bine nu va uitati, adica ma refer aici la romanticii sentimentalisti adepti ai nonviolentei, filmele lui sunt orice mai putin siropoase.

Django-Unchained-wallpapers-1920x1200-2

Citeam acum tot felul de discutii  despre cat de bun sau prost este filmul sau cat de bine sau nu isi interpreteaza actorii rolurile ( Jamie Foxx, Kerry Washington, Leonardo diCaprio si Christoph Waltz ), iar parerea me este ca n-are importanta atata timp cat poti sa tragi concluziile corecte.

django-unchained04

Este ce-i drept un pic prea lung si la un moment dat iti poti pierde interesul si dai o fuga pana la wc sa te reculegi, dar nu vad unde ar fi exact problema reala in toata treaba asta.

django_unchained-495x401

E adevarat ca a avut momente de creatie net superioare acestuia si a obisnuit publicul cu un anume standard, insa nu inseamna ca  pertotal nu este un film bun marca Tarantino.

 

 

Cel de-al doilea este o animatie haioasa „Wreck-It Ralph/ Ralph Strica Tot” in regia lui  Rich Moore si avandu-i in distributie pe Jack McBrayer, John C. Reilly, Jane Lynch si prezinta dorinta unui personaj negativ dintr-un joc video vechi de a deveni erou si astfel de a fi acceptat de celelalte personaje ale jocului. Astfel Ralph trece printr-o serie de evenimente neasteptate, o calatorie cu talc prin mai multe jocuri video pentru a dovedi ca merita si el aprecierea celorlalti.

kinopoisk.ru

Personal mi-a placut. Este original (actiunea se desfasoara intr-o sala de jocuri video), amuzant, tensionant, dar mai ales iti demonstreaza de unde s-a plecat si unde s-a ajuns cand vine vorba de violenta intalnita in zilele noastre in astfel de jocuri.

wreckitralphdelted122019291201

Un comentariu la “corcodushu recomanda

  1. rusoaica3
    27 Februarie 2013

    hei, hei, uite ca eu doar ce am scris despre ziua de luni, tu ai scris despre cea de marti. Nu-i bai.
    Sa stii ca recent mi s-a recomandat Django Unchained, l-am urmarit si am ramas masca, mi-a placut maxim! Way to go! 😀

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 27 Februarie 2013 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

