ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Rise Of The Guardians

Va mai propun un film care mie mi-a placut si la care am ras poate nu cu cea mai mare pofta din lume dar care m-a amuzat, mi-a trezit amintiri, la un punct m-a si emotionat, asa ca facandu-mi placere sa-l vizionez mi-am propus sa il impartasesc omenirii drept un film bun de vazut in weekend-ul ce urmeaza pentru ca se anunta unul codat in galben si cica ar trebui sa ne ferim de vremea rea si sa stam mai mult prin casa.

Rise Of The Guardians, iar in traducera libera romaneasca „Cinci eroi de legenda”, in regia lui Peter Ramsey si avandu-i in distributie pe Hugh Jackman, Jude Law ,Isla Fisher, Chris Pine, Alec Baldwin, Dakota Goyo. Animatia are la baza ca orice basm lupta binelui impotriva raului, aici raul fiind chiar temutul copilariei noastre „Bau-Bau”, care incearca sa puna stapanire pe visele copiilor de pretutindeni. Cei cinci eroi de legenda care vor incerca sa-l impiedice pe Bau-Bau sa-si duca la bun sfarsit planul malefic sunt nimeni altii decat Mos Craciun, Iepurasul de Paste, Zana Maseluta, Mos Ene si Jack Fros(Inghetul).

rise_of_the_guardians_uk_quad_poster_85067100

Ideea de a-i alatura pe cei cinci intr-o poveste pentru copiii din intreaga lume mi s-a parut originala sau poate nu stiu eu in incultura-mi specifica daca au mai existat in istorie astfel de alaturari, insa fiind prima animatie de acest gen din ultimii ani mi-am permis sa vorbesc despre ea, avand in vedere ca ies pe banda rulanta tot felul de povesti stupide si mediocre pentru indobitocirea maselor de copii ce vor deveni candva adulti.

Si cum eu l-am vazut ca o hoata ce sunt acasa online va sfatuiesc sa faceti si voi la fel, dar in egala masura va sfatuiesc daca va permiteti aroganta sa il vedeti la cinema 3D, deoarece cu siguranta ar fi mai expresiv decat chircit la calculator.

2 comentarii la “Rise Of The Guardians

  1. inf0kid
    26 Martie 2013

    Am avut ocazia sa il urmaresc si in 3 d si acasa de vreo 4 ori :)). In pofida faptului ca este animatie merita!

  2. Anonim
    26 Martie 2013

    nu cred ca ar fi fost la fel de frumos daca nu era animatie…ms de like!!

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 21 Martie 2013 de în Corcodusu' recomanda şi etichetată , , , , , .
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

