ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

vreme trece, vreme vine

M-a apucat brusc o nostalgie si m-am gandit sa rasfoiesc putin „sertarul cu amintiri”.
Ca am facut rau sau bine pentru sufletul meu numai eu stiu, insa m-a ajutat sa constientizez ca timpul trece mai ceva ca un fir de praf purtat de tornade si ca pana sa apuci sa te obisnuiesti cu o perioada te si trezesti in urmatoarea regretand-o pe cea ce tocmai a trecut. Stiam acest fapt asa ca n-am aflat nimic nou, numai ca mi-am vazut trasaturile mult mai apasate pe chip si indiferent cat de insensibia pot sa fiu uneori, poate sa si doara…
Ma uitam la fotografiile pe care le-am facut in clasa a 12-a exact in ultima zi de scoala, rememorand-o de paraca s-ar fi intamplat ieri si m-a cuprins o groaza ca au trecut aproape 10 ani de atunci si intr-un fel sau altul, desi viata mi-a mai dat pumni, palme si m-a mai si scuipat de cateva ori, ma regasesc in acelasi loc, cu aceleasi ganduri hippie si pasnice fara o dorinta exagerata de a deveni o femeie de cariera, ci doar cautand linistea sufleteasca in lucruri simple ce nu necesita investitii materiale.
Eram o pustoaica vesnic indragostita numai de cine nu trebuie, mereu apasata de probleme existentiale fara rost, neinteleasa de cei mari si mai ales ingradita in drepturi si libertati. Trebuia mereu sa-mi storc creierul si sa fac pe dracu-n patru ca sa obtin un iesit afara, o petrecere undeva noaptea prin vreun club sau la vreo zi de nastere (cel putin asa a fost la mine-parinti mai sensibili), iar intr-un final cum necum reuseam sa obtin ce mi se cuvenea de drept , doar cu chinuit de neuroni in prealabil.
Am fost mereu vesela si imi amintesc cat de mult puteam sa-mi terorizez colegii cantand in fiecare pauza sau cand nu-i lasam sa-si repete pentru vreo lucrare  deoarece n-am inteles niciodata scopul ingrasarii porcului in conditiile in care acasa erau putini cei ce deschideau caietul sa isi faca vreo tema.

DSC03065

La scoala mergeai sa inveti…NU! La scoala mergeai sa socializezi, sa acumulezi diverse experiente si invataturi, sa legi relatii poate pentru toata viata, sa-ti faci griji ca te asculta si iei nota proasta si vezi tu acasa, sa plangi dupa baiatul/fata visurilor pe coridoare, sa participi la tot felul de activitati interesante, dar si sa fi partas la tot felul de ineptii excentrice ale vreunui profesor fara prea mult noroc, sa te faci remarcat, apreciat si sa te bucuri de copilarie. De aceea mergeam la scoala, nu doar ca sa invat reguli si formule care pe mine ca om nu ma ajuta de nici o culoare si pe care nu le pot aplica in viata de zi cu zi. Ma bucur doar ca am reusit sa cunosc putina istorie, putina geografie, ca m-a determinat sa-mi cultiv placerea pentru literatura, ca am invatat din stiintele naturii doar cat sa am idee de ce sunt inconjurata pretutindeni si ca gaseam in sport si arte o senzuala placere. N-am fost o eleva isteata la invatatura, mai din fire lenesa si nepasatoare, indreptandu-mi atentia spre tot in jur pentru a nu pierde detalii din viata.
Nu regret decat ca nedreptatile nejustificate se vor tine lant toata viata, insa nu a binevoit nimeni sa ne invete materia asta la scoala. Norocul meu e ca inca dupa vremea respectiva am deprins firea complicata a oamenilor si am reusit sa ma adaptez pentru a nu ramane cu semne la fiecare zgarietura de unghii ascutite pe obraji.
Eu visez in continuare, chiar si acum la o lume ideala, simpla si fericita!!!!

DSC03014

Am crescut si am devenit si noi oameni cu servici ca parintii nostri, iar unii dintre noi sunt chiar si ei parinti… si stau acum si ma intreb oare cati din cei 24 de oameni sunt dupa 10 ani ce si-au dorit sa fie atunci cand a luat sfarsit ultima zi de scoala?

DSC03069

2 comentarii la “vreme trece, vreme vine

  1. filedinpoveste
    14 Mai 2013

    Pe mine m-a apucat nostalgia dupa doar trei ani si mi se pare ca timpul trece atat de repede incat nu ai timp de prea multe. Eu nici nu mai stiu ce doream sa fiu acum trei ani sau stiam prea vag, insa am pastrat directiie pe care le urmaream la sfarsitul clasei a XII-a.

  2. ideidincorcodus
    8 Martie 2014

    Eu dupa 10 ani tot nu-mi gasesc directia, in schimb sunt bucuroasa ca anul acesta voi participa la intalnirea de 10 ani si ma voi mandri macar cu realizarile colegilor mei. Si sper ca tu dupa 10 ani sa stii sigur care iti este drumul , ba chiar sa mergi deja pe el :*

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 13 Mai 2013 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

