ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Buletin de weekend- Viata cu Louie

Alina gospodina

Dupa cum reiese din titlu, Alina a fost harnica in weekendul care tocmai s-a incheiat si s-a dedicat treburilor gospodaresti …
Am avut asa o pofta nebuna (mai mult indusa) de a-mi igieniza spatiul locuibil , deoarece in ultima perioada m-a mancat o lene arzatoare si am cam lasat pe planul final curatenia prin casa. Asa ca am trecut la treaba!
Pasul 1:
-curatenie semigenerala (aia generala a fost la Pasti).
Pasul 2:
-4 feluri de mancare + desert.
Pasul 3(si cel mai horror):
-calcat un interminabil maldar de rufe starns poate chiar si pe perioada a cateva luni.(da da asa ma laud).

Per total a fost frumos. Activitatile mai sus mentionate s-au desfasurat la dublu (mai putin calcatu’) asa ca am avut si timp destul de frecat menta aiurea.
Sambata seara spre exemplu am revazut o buna parte din „Viata cu Louie”, o serie animata care la vremea respectiva am observat ca a prins mai bine printre adolescenti decat printre copii. Am banuit eu ulterior ca acest fapt s-a datorat in primul rand dialogurilor pline de umor sarcastic si de-o delicioasa fina ironie pe care copiii, evident ca nu le puteau sesiza, considerand desenele acestea plictisitoare si fara haz, iar personajul principal gras si antipatic.(cel putin asta s-a intamplat in cazul meu)

hqdefault

Ajuns la maturitate, comediantul Louie Anderson (un fel de Creanga american, daca mi se permite o comparatie stupida) isi povesteste copilaria intr-un mod original si amuzant, reusind sa te faca sa te indragostesti atat de micul Louie bondoc si rotofei, de familia lui numeroasa, cat si de intreaga comunitate din orasul Cedarknoll, Wisconsin.
Chiar daca a trecut ceva vreme de cand nu le-am mai revazut am observat ca inca stiu replicile si inca ma amuz teribil la ele, acest fapt ducandu-ma intr-o stare tampa si uitat de placuta.
Nu le-am revazut pe toate, insa cu siguranta in zilele urmatoare tot asta voi face si ma voi bucura de fiecare 20-25 de minute cat tine un episod.

0

In incercarea de am ma documenta am dat peste aceste informatii si nu m-am sinchisit sa le transform in viziunea-mi proprie, ci le-am expus in nesimtire exact asa cum le-am gasit:

la-multi-ani-louie

“Viaţa cu Louie” este un serial de animaţie/comedie/familie originar din Statele Unite care s-a bucurat de o largă difuzare devenind animaţia cea mai îndrăgită de copii. Lansarea pe sticlă a avut loc în SUA pe 9 septembrie 1995, reţeaua de televiziune Fox Network fiind cea care a avut onoarea să-l găzduiască. Show-ul a avut o durată de 3 ani pe FOX – 3 sezoane – 39 de episoade – 20-25 minute/episod şi a câştigat două trofee Daytime Emmy Awards şi de trei ori Humanitas Prize. Episodul pilot a apărut prima dată pe 18 decembrie 1994 – ”A Christmas Surprise for Mrs. Stillman, iar apariţia următoarelor episoade a început în iunie 1995.

Cei care au scris scenariul acestei producţii care ne-a definit practic copilăria multora dintre noi sunt, merită menţionaţi şi ei: Louie Anderson – producătorul şi părintele spiritual al acestui show, Robert Rabinowitz, Bernie Ancheta şi Martha Carrol, iar la regizarea lui au contribuit Matthew O’Callaghan şi Bert Ring, doi dintre regizorii care stau în spatele multor desene animate de succes.

Aventurile familiare ale lui Louie constituie tema acestui serial. Familia sa: tatal Andy Anderson fost bucatar in razboi reda cu maiestrie povesti imaginare in care el salveaza intreaga omenire. Desi nu conteneste cu laudele cu privire la extraordinara lui cariera militara recunoscuta de intreaga planeta, este foarte generos si iubitor fata de copiii sai. El fusese de fapt in razboi, bucatar si printr-o intamplare fericita cand sortul de la zona posteriorului ii ia foc, prin tipetele sale alerteaza intregul regiment acestia putand astfel sa descopere tabara inamica apropiindu-se! Minciuna sfruntata a tatalui sau si porecla de Fundulet nu il detremina pe Louie, spre fericirea tatalui sa poarte pica. ci din contra se arata demn de el. Mama lui Louie, Aura este o gospodina desavarsita, mama iubitoare si initiatoarea regulilor casei, manifestand o deosebita grija respectarii acestora. Specialitatea Aurei sunt vesnicii cartofi dulci. Jenny este marea dragoste a lui Louie care il scapa mereu de tiranul Glenn Glenn si de castanele acestui neiertator, care nu scapa ocazie sa nu il hartuiasca. (cinemarx.ro)

louie-anderson[1]

Pe numele său întreg, Louie Perry Anderson, este un actor american de comedie născut pe 24 martie 1953 în provincia Minneapolis, Minnesota şi este penultimul dintre cei 11 fraţi pe care-i are. În 1981, la 28 ani, în timp ce lucra ca şi consilier pentru copii, Louie a câştigat primul trofeu la Midwest Comedy – o competiţie între cei mai buni comici – găzduit de marele umorist englez, Henny Youngman. După concurs, Youngman îl angajează pe Louie ca şi scriitor, iar trei ani mai târziu, pe 20 noiembrie 1984 îşi marchează debutul pe sticlă tocmai în emisiunea “The Tonight show”, prezentată atunci de Johnny Carson, cel care a fost succedat de Jay Leno. După succesul serialului animat “Life with Louie”, care se bazează în întregime pe aventurile din copilăria sa, Anderson a produs şi a jucat rolul unui psihoterapeut din Minnesota în serialul “The Louie Show” (1996), găzduit de postul de televiziune CBS, care nu s-a bucurat decât de 6 episoade până să fie anulat de către conducerea postului. A avut apariţii în câteva seriale de televiziune, ca Scrubs, Grace under fire, Touch by an Angel sau Chicago Hope.

sursa: evasile.com

Doamne si n-am sa uit niciodata zilele de vara! Pe la ora pranzului, pe Fox Kids incepea „Viata cu Louie”! Si cum imi pregateam eu minutios pranzul (de cele mai multe ori cartofi prajiti cu oua ochiuri, chiar daca aveam mancare lasata de mama in frigider, dar alta satisfactie aveai cand bagai in gura munca ta :))) si il transportam cu grija pe un scaun de bucatarie pana in dormitor unde ma postam fix in fata televizorului cu fundul pe pat si avand drept masa scaunul furniruit.
Cum sa nu-mi aduc aminte cu placere de perioada aceea cand traiam intr-un univers paralel cu cel de acum ?!

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 27 Mai 2013 de în Corcodusu' recomanda şi etichetată , , , , .
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

