ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Buletin de weekend

…si ia uite-ma si luni seara!

S-a sfarsit si weekend-ul meu inceput candva de mult tot intr-o zi de luni. Mai exact lunea trecuta cand a fost promotie la chinezarie si cu putini bani am mancat ca o nehalita cat am putut. Atunci a luat start weekend-ul meu cand m-am bucurat ca o tembela ca pot sa ma indop cu ce doreste sufletul meu dintr-un loc in care de obicei nu-mi permit sa ma satur::)))…ce-i drept sunt exagerata pentru ca in comaparatie cu alte restaurante chinezesti din Bucuresti este mult mai ieftin, mancarea este savuroasa si aromata, cat si diversificata si mai au si meniuri avantajoase si portii maricele. Intr-un final cred ca a meritat ca  saptamana care tocmai s-a incheiat sa inceapa bine.

1340180928571-300x198

Kung Fu King se numeste si se gaseste la intersectia Mosilor cu Eminescu. Nu stiu adresa exacta si nici nu stau fixa acum s-o caut , dar in principiu e simplu pentru ca din moment ce ati ajuns acolo este relativ usor sa dati peste el si tine deschis pana la ora 22:00, deci aveti timp suficient incepand cu ora 8:00 sa-l cautati. Nu va inchipuiti totusi ca se poate manca pe saturate cu bani foarte putini mereu, ci doar la zile mari ca si la chinezi e ca la romani: faci anu dai oferta(de fapt cred ca la ei era mai de mult timp afacerea asta). Acum au fost generosi datorita faptului ca au implinit un an de existenta si na, au facut un fel de cinste. Am vazut chiar ca au mai avut tot felul de momente d’astea marinimoase si cu alte ocazii pe care le-am ratat, dar voi fi mai atenta si  promit ca va voi tine la curent pentru ca se pare ca la evenimentul deja sfarsit am fost suficient de nesimtita incat v-am zis dupa. (Calea Mosilor nr.223, am aflat ulterior). Am fost apoi in Herastrau sa se digere si n-are sens sa insist asupra subiectului…si gata cu luni.

Marti si miercuri habar n-am ce am facut. In principiu nimic deosebit, prin casa, Alina gospodina, dar joi…ehe de atunci a inceput cu adevarat weekendul cand printr-o conjunctura am ajuns pe Magheru, intr-un loc pe langa care de fiecare data cand treceam si-l vedeam cu usile seminchise ma ardea curiozitatea sa stiu ce este de fapt chiar daca se vedea clar ca este o parcare ce mie-mi parea exclusivista, fara a aveat totusi curajul sa o descopar. Numai ca joi,am fost intampinata ( nu eu in mod special) de un puhoi de lume, in special gura casaca orientati in toate directiile ca un roi dezorientat de albine, fiecare incercand sa guste cu ochii sau prin obiectivul camerei foto infatisarea cea noua ce inca i se dadea parcarii, vechi si uitate.

Prcarea Ciclop, caci despre ea este vorba a intinerit la mana unor artisti si ei tineri si inspirati, ce au incercat sa-i schimbe aspectul printr-o expozitie colectiva de arta contemporana incercand astfel sa o readuca in atentia publicului. Am inteles ca si astazi, desi a fost construita in 1923 ca prima parcare supraetajata din Bucuresti, isi pastreaza acelasi rol, numai ca un rol jucat de mult prea multe ori, astfel incat audienta nu mai era catusi de putin interesata de piesa. Unii spun ca ar fi fost unul dintre cele mai interesante evenimente de arta contemporana de prin capitala, asta pentru ca a reusit sa stranga intr-un spatiu ofertant artisti din diverse categorii care impreuna au dat locatiei ocazia sa se reinventeze. Si acum serios, daca nimeni altcineva nu s-a interesat de obiectiv, de ce mama naibii sa nu le multumim celor ce au facut-o din pasiune si nu pentru ca nu este profitabil.

DSC_0049

 

DSC_0039 (1)

 

Eu am cascat ochii cu interes in stanga si-n dreapta, am bagat la cap sper si ce am vazut, am baut si-o bere cam calda ce-i drept la barul improvizat de la etajul superior, am ascultat cateva piese ale unei trupe despre care  din pacate nu stiu nimic, am vazut lume colorata si vioaie, am socializat cu necunoscuti si cunoscuti. A fost un loc interesant pentru o intlnire de joi seara! (organizatori :Work in Progress, în parteneriat cu Pegas şi Ciclop)

DSC_0025 (1)

DSC_0010

DSC_0019 (1)

…mai multe pe http://barbaalbastra.blogspot.ru/

 

Din pacate vad ca este 12 noaptea deja, iar pe langa distractii omu’ mai si munceste vrea nu vrea…asa ca astazi o fac pe Seherezada si las restul povestirii aventurii mele urbane de weekend  pentru maine seara …

Noapte buna!

PS: iar n-am corectat textul, urmeaza maine, scuze!

 

 

 

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 17 Iunie 2013 de în Corcodusu' recomanda şi etichetată , , , , .
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

