ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Ce nume sa-i pun?

DSC01125

Acest exemplar cu ochii inca tulburi va deveni cat de curand, sper eu, catelul meu.
De ce sper si nu sunt sigura?
Sper, deoarece ca la un moment dat am precizat ca la munca mea super solicitanta intelectual, fie ca place sau ca nu place, ca e european sau nu, exista cainii comunitatii. Tot aici printre catei sunt si automobile parcate sau in miscare. Si hai astea ca astea, insa tot parcate sau in miscare mai sunt si niste tiruri. Asa ca sper ca nu cumva pana vine vremea de luat acasa (doar ce a deschis ochisorii)sa nu faca intai un ultim drum pe alt taram vesnic stalcit de rotile masinilor. Am primit insa asigurari ca in scurt timp vor fi mutati intr-un loc sigur unde sa nu existe riscul sa apuc sa-i vad toate organele interne, un loc prietenos de unde sa-l pot salta pentru a-i oferi o viata de caine arisocrat si nu una pe campurile din Stefanestii de Jos.

DSC01128

DSC01126

Sper sa-i fac cunostinta cu noua lui viata undeva pe la jumatatea lunii decembrie, asa sa vina si la el Mosu’, dar si pentru a-l lasa inca ceva timp cu mama lui de catel, fiind inca mic si neajutorat.
Daca va ajunge in mainile mele teafar si nevatamat promit ca voi avea grija de el astfel incat sa devina un caine civilizat care sa nu latre seara a prost la luna sa-mi deranjeze vecinii sensibili, sau sa manace oameni proaspeti, pantofi si sosete.

DSC01120

Dar pana atunci cand voi scrie mandra de mine ca am adoptat un catelus va rog frumos sa ma ajutati sa-i gasim un nume deoarece eu sunt intr-o lipsa totala de inspiratie, fiind deloc creativa dupa cum se si observa.

DSC01123

6 comentarii la “Ce nume sa-i pun?

  1. Anonim
    16 Noiembrie 2013

    marin

  2. ideidincorcodus
    16 Noiembrie 2013

    :)))))….intelept gand

  3. Pingback: Acum este al meu | ideidincorcodus

  4. ITI Mare
    1 Martie 2014

    rodriguez parca suna mai bine… :))))

  5. ideidincorcodus
    1 Martie 2014

    Si eu m-am gandit la varianta asta, dar ma gandesc ca o sa sune ciudat cand o sa-l strig in gura mare prin parc: „Rodriguez!” :)))))

  6. ITI Mare
    1 Martie 2014

    poti sa-l strigi elegant rodri’ sau ghizu’

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 15 Noiembrie 2013 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

