ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Zero mahhh?

Ce-mi trece mie asa prin capatana asta blonda astazi in lipasa de activitate…sa-mi fac un test de stabilire al coeficientului meu de inteligenta. Momentul a fost ales pe masura, intrand in depresia de toamna-iarna m-am gandit ca ar fi cel mai bine pentru tonusul meu sa stiu de la bun inceput (sau cel putin de la jumatatea vietii) cat de desteapta sau cel putin cat de proasta sunt. Cum am mai spus mediu propice era deja creat, simtindu-ma in ultima perioada intr-o totala lipsa de creativitate cat si de initiativa si talent am purces la testul cu pricina care ar fi trebuit sa ma lamureasca.
Asa ca iat-o pe Elena mea, o simpla secretarea ochelarista care-si pileste unghiile zilnic la biroul ei luminos cum apasa enter plina de sperante intr-un viitor mai prolific. Initial parea simplu, unul ca orice alt IQtest la care belesti ochii la ecran pentru a gasi varianta lipsa in trei serii de cate trei. As putea foarte bine sa exemplific cu link-ul, insa la final se va intelege ca nu este deloc necesar sa il mai fac si public. Intrebarile se perindau una dupa alta in fata ochilor mei, 60 fiind totalul acestora, oaza mea de salvare, scanteia ce ar fi trebuit sa-mi sopteasca „Alina, nu esti proasta!”. Ca un copil ce-l asteapta pe Mos Nicolae cu dulciuri neinteresante pe care oricum le-a mancat pe tot parcursul anului si eu asteptam sa ajung la finalul celor 60 ca mai apoi sa pot trage concluziile cuvenite unei astfel de intamplari. La inceput au fost simple, insa pe masura ce ma apropiam de finalizare mai mai ca ma plictisisem de atatea forme geometrice desucheate. Am rezistat pana la final emotionata de ce urma sa-mi afiseze iubitul meu monitor. Asteptarea a fost grea, dar a meritat pe deplin. Am apasat iarasi „enter-ul” si…parca nici macar eu care vorba aceea ma cunosc suficient de bine nu ma asteptam sa ajung la un asemenea punct de cotitura in viata mea.
Na poftim coeficient de inteligenta ce are fata:

IQ-ul dvs. este :

0

Corecte 0 intrebari
Gresite 60 intrebari

Nivel Inteligenta
cu 109% sub medie Peste 140 inteligenta extrem de ridicata
121 – 140 inteligenta superioara
111 – 120 inteligenta deasupra nivelului mediu
101 – 110 inteligenta de nivel mediu (buna)
91 – 100 inteligenta de nivel mediu (slaba)
81 – 90 inteligenta sub medie
71 – 80 inteligenta de limita
51 – 70 deficienta mintala usoara (debilitate mintala)
21 – 50 deficienta mintala medie (imbecilitate)
0 – 20 deficienta mintala grava (idiotie)(apropo, eu aici m-am incadrat, nivelul desteptaciunii mele fiind un mare zero scris cu rosu)
Ca si desriere am fost nevoita sa citesc asta:

Nivelul IQ-ului sub 20
Este cazul de deficienta mintala grava (idiotie). Persoanele acestea sunt needucabile si de de obicei sunt dependenti de ajutorul altora, nu sunt in stare sa se ingrijeasca singure. Adeseori traiesc intr-o lume proprie si nu percep lumea exterioara. Reprezinta 0,2% din populatie.

Frati si surori utilizatori ai internetului va spun sincer ca nu ma mira rezultatul acesta, dar totusi…0??????????? Las-o dracului de treaba ca macar stiu sa duc furculita la gura, stiu sa-mi sterg mucii singura, cand ragai zic „pardon”, 1+1 stiu ca egal 2 sau o pereche, ca hai mai zic acu’ facultate face toata lumea, nu e asta un criteriu de departajare, ba mai mult inaca sitiu si formula acidului sulfuric (eu fosta eleva de liceu vesnic in stare de corijenta la chimie), da’ zero, mah, zero? Ma asteptam la un sub 70, ca vedeti si voi ce scrie ca intre 71 – 80 detin o inteligenta de limita, acceptam si realitatea asta cruda precum mi-am imbratisat pana acum mai toate realitatile neprietenoase si marsave, insa cand vezi „0” pe tabela de marcaj parca sufletul ti se sfasie cu miliarde de lame de ras deja folosite pe picioare paroase sau exclus in cazul meu (am stabilit ca sunt cea mai proasta) iti pui si tu ca omu’ o intrebare fireasca: „e pe bune sau cineva se joaca meschin cu mintea mea si asa pusa la grele incercari?”
Dupa ce mi-am revenit din secunda de buimaceala (am mentionat la inceput ca testul a fost facut pe o baza deja de semidepresie) si am realizat ca probabil nu e nimic pe bune sau au aia probleme cu site-ul (exclus totusi ca sunt chiar atat de cretina, desi niste chestii din raspunsul lor tind sa se lege :)) ) am revenit usor la activitatile-mi zilnice de secretara cu o frustrare in plus. Din vorba in vorba am inceput sa imprastii vestea prin birouri, nu atat in spirit de gluma cat sa stie lumea de acum in colo cu cine sta la discutii si sa nu mai aiba pretentii si asteptari deoarece sunt un simplu om redus mintal. Curios este ca au mai vrut si altii sa se zvarcoleasca la noapte in pat de griji si mi-au cerut link-ul pentru a trece la verificari amanuntite…rezultatele pe un esantion de 4 insi unu mai destept ca altul, evident ZERO.
Si uite cum mi-am pierdut eu din timplul meu pretios si l-am mai pierdut si pe al altora ca asa aflu de fapt ca e de bine si pana la proba contrarie nu sunt chiar cea mai mare idioata si nu reprezint cu mandrie acel procent de 0,2% din populatie napastuita de soarta.

My beautiful picture

12 comentarii la “Zero mahhh?

  1. Anonim
    23 Noiembrie 2013

    testu ca testu, da poza pe care ai pus-o! :))))

  2. ideidincorcodus
    23 Noiembrie 2013

    e in concordanta cu textu:))

  3. Claudia
    27 Mai 2014

    Am ras cu lacrimi… Nu stiu ce inteligenta ai, dar la talent, stai excelent!

  4. ideidincorcodus
    14 Martie 2015

    Reblogged this on ideidincorcodus and commented:

    Revin…in cazul in care cineva mai avea dubii.

  5. calinakimu
    14 Martie 2015

    Orice test din lume nu va cuantifica decat un aspect al personalitatii tale intr-un anumit moment si nu are nici o relevanta. Inteligenta, singura reala, adevarata nu apartine creierului, impopotonat sau nu, cultivat sau nu. Inteligenta apartine mintii/inima, un organ spiritual de care vorbeste Iisus…si pe care oamenii nu-l prea cunosc, care nici nu poate fi testat. Acesta inteligenta apartine Unitatii,nu are nimic personal. Restul…sunt vorbe…

  6. Blue Sorin
    14 Martie 2015

    Elena, te-ai întrebat cine compune testele pe care le găseşti online şi mai ales cine a conceput sistemul de evaluare?

    Dacă te gândeşti să iei rezultatele la nivel mai mare decât „amuzament” încearcă să ie legătura cu cei care administrează siteul respectiv, apoi, sub indiferent ce motiv, caută să porţi eventual pe mail o discuţie liberă …
    După patru cinci schimburi de mesaje vei fi uimită.

    Care e rostul real al majorităţii acestor teste online? Cu fiecare clic pe care îl dai acolo le „picuri” nişte puncte de rating care, apoi, se transformă în cenţi …

  7. Poteci de dor
    16 Martie 2015

    Eu nu am rezistat până la finalul unui test din ăsta, după 20 de forme m-am plictisit. Asta în ce categorie intră?
    Am râââââs!

  8. ideidincorcodus
    16 Martie 2015

    Testu meu intra in categoria” sa nu-ti faci niciodata un iq test, pentru ca risti sa-ti pierzi vremea”
    Ma bucur ca te-a amuzat. :*

  9. ideidincorcodus
    16 Martie 2015

    Pai nici ca o sa-mi mai fac altul vreodata. Dar macar m-am amuzat pana la sfarsit denaivitatea mea copilareasca…

  10. Alex
    22 Martie 2015

    Ha, ha! Am râs cu lacrimi. Ai un umor extraordinar şi asta este cel mai tare test pentru IQ, că nu oricine este în stare de atâta auto-ironie. Stai liniştită, au mai încercat şi alţii „marea cu degetul” şi… le-a trecut! Vorba ta, n-am fi ca Einstein, dar măcar pe acolo, pe la mijlocul plutonului. 😀
    Numai bine îţi doresc! Mersi pentru porţia de voie bună.

  11. ideidincorcodus
    24 Martie 2015

    Multumesc frumos atat pentru vizita , cat si pentru apreciere. Inseamna mult pentru mine sa stiu ca mai exista si alti oameni care-mi gusta autoironia si le mai si place pe de-asupra.
    Iti doresc o saptamana usoara!

  12. Aliosa
    3 Aprilie 2015

    FLORII cu soare si bucurii ! 🙂

    Aliosa.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 22 Noiembrie 2013 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

