ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Mosu’ nu iarta pe nimeni

Din nefericire pentru mine cam 70% din timpul meu pretios mi-l petrec intr-un mediu ostil numit „job”. Cum vrenicia nu este inclusa pe lista de caracteristici personale si cum ma multumesc doar cu frimituri, mintindu-ma ca este doar o meserie „temporara” m-am integrat in sitem astfel ca la sfarsit de an calendaristic am participat alaturi de colegii mei la acea nastrusnicie capitalista numita „Secret Santa”. Am ras, am glumit, am batut din palme si am parut fericita, prin urmare sunt o angajata model(ino).
A venit el si Mosu’ care ne-a impartit darurile din sacul neincapator si rosu, indesate ulterior din biroul in care fusesera depozitate cu o zi in urma, iar cum a venit a si plecat la casa lui de mos.

DSC01429

A fost bucurie mare! Toata lumea multumita sau mai putin multumita de cadouri, insa cum s-a stabilit de comun acord inca de la inceput ca ar trebui sa reprezinte un simbol, cei neincantati de daruri nu au mai gasit puterea sa protesteze si mai cu un zambet sincer, mai cu unul fortat intr-un final apele s-au limpezit.
Matilda, caci despre ea vreau sa va povestesc in randurile urmatoare fu partasa la jocul uman si se pricopsi cu un minunat pluovas de un rosu Craciun, din acela frumos rau :)) cu imprimeuri diverse alte culori taman bun pentru labutele ei de caprioara rahitica. Era menit sa-i aline durerea oaselor si a muschilor contractati in mii de tremurici in timpul iernii cumplite ce ni se tot anunta ca ne asteapta. L-a primit un pic timorata si intrebatoare, cu ochii umezi cand ridicati mirat, cand supusi si speriati, fiindu-i imposibil parca sa zburde ca o gazela schiopatanda si chiar un pic dezorientata la fiecare intalnire cu aproximativ orice fiinta umana ce-i iese in cale, caci hainuta in combinatie cu coada dintre picioare o incomodau strasnic. N-a stiut sa multumeasca si in plus n-avea cui…decat lui Mos Craciun care si-a amintit pentru prima data de existenta ei.

DSC01470

DSC01560

DSC01481

IMG_20131213_142838

Cum a mai primit cateva cadouri de-alungul timpului de la diversi colegi inimosi era deja obisnuita cu luxul in viata asa ca o binemeritata hainuta pentru blana ei n-a mirat-o prea tare, decat poate a facut-o sa para mai stanjenita in fata celorlalti caini crescuti pe maidan. A avut zgarda de fashonista rosie cu tinte, iar in doua zile i-a disparut de la gat. Am presupus noi ca ea toanta si prietenoasa sigur a imprumutat-o cu drag vreunui tiganusi din Stefanesti la fel ca si pe cea de purici care I-a disparut subit.
Cand am venbit luni la serviciu Matilda era evident in blana ei de zi cu zi lipsita total de accesorii. Prima banuiala a fost ca i-au furat iar hainuta …ce am descoperit insa la o cercetare mai amanuntita puteti vedea in imaginea alaturata:

Priviti hainutra:
DSC01573

2 comentarii la “Mosu’ nu iarta pe nimeni

  1. rusoaica
    18 Decembrie 2013

    Eu sper totusi sa vina si la tine Adevaratul Mos 🙂

  2. ideidincorcodus
    18 Decembrie 2013

    Si eu sper pt ca asta de la serviciu n-a fost prea generos :))

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 18 Decembrie 2013 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

