ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Acum este al meu

Pentru ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ…

https://ideidincorcodus.wordpress.com/2013/11/15/ce-nume-sa-i-pun/

In postul de prin noiembrie va aratam un pui de maidanez in varsta de aproximativ o luna la vremea respectiva pe care doream cu ardoare sa-l iau acasa si sa-mi devina cel mai bun prieten necuvantator. Vroiam chiar sa-i gasesc un nume din timp ca nu care cumva, odata sosit in curtea familiei sa nu aiba si el o identitate a lui, insa nici nume nu i-am gasit si nici n-a fost sa fie animalul meu devotat. L-a luat altcineva in locul meu imediat dupa sarbatori si intr-un exces de furie nejustificata (pentru ca ala era deja catelul meu) am decis sa stau eu linistita si sa nu mai adopt pe nimeni. Am avut asa cateva momente cand am zis ca poate mai la primavara, cand o sa fie mai cald sau altadata cand cine stie ce se mai intampla.
Inca de mica mi-am propus ca in viata de adult, daca tot nu-mi place mie sa fiu subjugata sistemului, si daca tot n-am de gand sa devin femeie de cariera macar sa fac mici actualizari fiintei mele umane, precum: sa plantez un copac (am plantat tot liceul, fiind ecologista convinsa), sa salvez un caine maidanez (in copilarie vroiam sa-i salvez pe toti), sa infiez un copil (inca nu ma gabesc nici sa-l fac pe al meu, ce sa-l mai iau si pe al altcuiva, insa ii am in plan pe amandoi canva) si sa fac mai mult voluntariat (dupa perioada liceului m-am oprit din activitatile benevole, dar ma reapuc de anul acesta).
Dupa cum am mai spus copaci am tot plantat prin singurul parc din Constanta, urma acum pasul doi: salvarea unu suflet de animal dupa strada. Asa ca vreau sa intelegeti ca tare rau m-am mai suparat cand catelul mult ravnit de mine mi-a fost suflat de sub nas de paznicul de la munca, dar intr-un final m-am bucurat ca a primit o sansa la o viata mai buna chiar daca nu alturi de mine.
Au mai ramas inca doi catei si ma gandeam la un moment dat sa iau unu dintre ei, insa mi-era oarecum mila sa-i despart. Nu e suficient se pare sa-mi fie mie mila, pentru ca daca nu i-m despartit eu a facut-o soarta: unul dintre ei a fost calcat de o masina asa cum ma temeam initial. Acum mai ramasese unul singur. Mai bleg, un pic uratel, plin de capuse si singurel, gonit de cei mari. Asa ca n-am mai rezistat si am luat camera video l-am filmat si cu filmuletul de prezentare ma reusit sa-l conving pe Marian sa-l luam acasa.

Asa ca de marti seara am salvat un catel de 5 luni plin de capuse si sortit pieirii si sper sa avem o viata frumoasa impreuna.

DSC02466

DSC02477

DSC02472

Apropo, tot nu stiu ce nume sa-i pun!!!!!

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 1 Martie 2014 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

