ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Panorama copilariei…

Panorama copilariei...

In balcon, a fost candva o vara…
Uneori e perfect sa vezi marea chiar si printre betoane, si sa te gandesti ca peste ele, ea e libera, asa cum noi n-am fost nicicand.

4 comentarii la “Panorama copilariei…

  1. adelinailiescu
    17 Martie 2014

    Vreo 35 de ani am vazut marea de pe balcon. Si de acasa, si de la serviciu. Asa ca sunt putin nostalgica… Dar acum vad muntele si sunt fericita! 🙂

  2. ideidincorcodus
    18 Martie 2014

    Important este ca viata te-a purtat spre meleaguri la fel de incantatoare ! Eu tanjesc dupa peisajul din balcon , deoarece acum in fata mea se inalta case de diferite forme, marimi si culori una mai urata decat cealalta. Aveam un colt de padure pe care-l vedeam daca stateam pe varfuri, dar din nefericire pentru mine mi-a fost acoperit cu o casa din pvc.

  3. calinakimu
    21 Martie 2014

    Langa poarta, mai la stanga ei, am sadit acum 10 ani o salcie plangatoare…Unii spuneau ca aduce lacrimi…Pai lacrimile adevarate sunt de…fericire?! Ce este rau in asta?!
    Salcia acum a crescut mare, iar sus, cam la 4-5 metrii, ramurile ei se desfac in toate directile scurgandu-se spre pamant…ca doar de aceea este plangatoare. Acolo sus am potrivit niste rigle din lemn si am construit o platforma unde ma intind cu fata in sus si privesc cerul,sau cerul ma priveste…printre crengile cu frunze. Acolo sus…empatizaz cu tacerea salciei, cu fosnetul ei discret…Astept primavara sa ma intorc la tacerea din salcie.
    Spun toate astea…vazandu-ti „ideile din corcodus”…Intr-adevar…in lumea regnurilor…ne putem imbogatii cu idei si…liniste.
    N.B.
    Dar vara…cand vine vara, in noptile senine urc in salcie si petrec pana in zori…
    Cine nu ma crede…”Haide la tara…” si nu in vizita sau in concediu, nu cu firimituri….cu „viata” cu tot.

  4. ideidincorcodus
    24 Martie 2014

    Iti multumesc pentru acesta descriere minunata a salcieicare plangatoare. Mi-a amintit si eu ca mama bunicului meu, micuta si vesela bunica Caterita (Ecaterina) avea la poarta, intr-un sat acum pustiu din Dobrogea, o salcie gigantica in care ma ascundeam mereu atunci cand trebuia sa terminam vizita si sa plecam acasa. Eram zana, eram vrajitoare, ostas, mag, printesa. Am fost toate la un loc in acel refugiu.
    M-am intors in satul acela in urma cu 3 ani. Bunica Caterita s-a prapadit cand implinisem 12 ani, ne intorceam din Vama Veche si l-am rugat pe prietenul meu sa urmam drumul vechi. Am ajuns in Plopeni, caci asa se numeste satul unde parintii tatalui meu au hotarat sa-si infaptuiasca iubirea, ca mai apoi sa ma pot naste eu, iar spre marea mea dezamagire am gasit un loc golm si dezolant. Pe locul unde candva era un sant plin cu apa si cu un ecositem bogat se introducea canalizare si nici urma de salcia mea. Am stat in fata curtii, am privit biserca dupa deal, am fumat o tigare si cu lacrimi in ochi m-am desprins de acel loc poate pentru totdeauna.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 16 Martie 2014 de în sufletului meu şi etichetată , .
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

