ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Azi un film , maine un altul…

De cand am aflat ca cineva s-a gandit sa faca un film „horror” romanesc, ba mai mult si dupa nuvela Domnisoara Christina a lui Eliade, am hotarat ca nu-mi va scapa sub nici o forma din ochi aceasta ecranizare. Cum la cinematograf m-am trezit tarziu sa-l vad, iaca primesc o invitatie  la ceas de seara de la o prietena ca sa-l vedem ca fetele pe HBO la ea acasa. Propunerea mi-a fost facuta intr-o sambata, iar asta insemna ca aveam de asteptat pana vinerei, la fel ca atunci cand eram mica si asteptam  in fiecare joi cate un episod din Robo Cop pe protv. Asta pentru ca noi la facerea lumii, in timpuri stravechi nu aveam acces la Youtube, asa ca singurele noastre treilere erau reclamele de la tv, care in ziua de azi nu mai intereseaza pe nimeni pentru ca ori l- am vazut deja pe net, ori  il putem vedea oricand pe net. Asa ca din moment ce farmecul acelor vremuri in mintea mea se reactivase am stat ca pe ghimpi o saptamana intreaga  in asteptarea  ecranizarii.
Domnisoara-Cristina
Citisem nuvela pe la  inceputul liceului , pe vremea cand ma emotionam din orice  ca tampita  sau ca sensibila, mai bine sa nu fiu chiar asa dura cu mine. In imaginatia mea atunci s-au intortochiat niste idei si filme nemaivazute, deoarece era primul meu contact cu  proza de gen (in afara de ziarul Dracula pe care-l cumparam prin scoala generala cu maxima regularitate si unde-mi luam doza de tembelisme paranormale). Asa ca dupa aproape 15 ani de atunci speram ca filmul sa-mi atinga toate simturile cu parfum de violete.

06

A venit si ziua cea mare!  Trei femei pe-o canapea, trei sticle de bere si o punga mare de seminte Djilli (moartea-n coaja: https://www.youtube.com/watch?v=chpSrbQVowE ) … si un film bun: Domnisoara Christina, dupa nuvela omonima a lui Mircea Eliade, in regia lui Alexandru Maftei. O atmosfera prielnica pentru un meci de orice fel  nici ca ne putem creea, in nici un caz una de intensa asteptare a unui film ce urma sa ne bucure retina si sa ne sperie celulele nervoase.

Miss_Christina_1381827800_3_2013
07__original

Nu m-a facut mama si critic de film ca sa va dau detalii avizate, dar ochii mei prevazuti cu aplecatoare din  plastic nu prea au fost incantati in primul si in primul rand de jocul actorilor. Pai nu mai tin eu minte povestea asta-i problema mea, da Egor asta ales nu mi s-a parut patimas sau cel putin ca-si face meseria macar cum trebuie. Am fost dezamagita pana si de Maia care mi-a dat mai mult impresia ca si-a dorit de cand era ea tanara sa joace si cu progenitura la o lalta, iar asta a fost momentul. Christna mi s-a parut frumoasa foc. Atat! Pai cand citeam si o nuvela parca ma trecea pe ici colo cate un fior , cate o spaima  cate o ceva acolo macar. Am ras ca la o comedie proasta. Pe mine nu m-a impresonat absolut deloc. Nu s-a insitat prea mult pe elementele definitorii ale operei, filmul parandu-mi ca este facut doar ca sa vedem ce ne iese.

636x344_138174606891b926b3

In schimb Corcodusul va recomanda o comedie americana. Ma doare sufletul ca tre’ sa fac una ca asta si in loc sa ridic in slavi creatia romaneasca, va voi vorbi despre un film pe care initial am refuzat sa-l vad  tocmai pentru ca aveam impresia ca o sa fie o cretinatate: Bad Grandpa este realizat partial cu oameni ce nu stiu ca sunt implicati in turnarea unui film, reactiile lor fiind naturale, spontane, firesti si evident extreme de amuzante. Imi pare o satira la adresa societatii in care ne desfasuram vietile, dar am ras cum n-am mai facut-o de ceva timp, nu pentru ca am devenit eu o trista, ci pentru ca n-am mai vazut comedii bune. Nu vreau sa va dau praea multe detalii, priviti singuri trailerul si va convingeti. Pe mine simpla vizionare a acestuia nu m-a convins si tot nu doream sa-l vad.

Jackass presents Bad Grandpa Poster

Alte doua filme pe care le-am vazut si mi-au placut, tot comedioare usurele sunt Nosotros Los  Nobles (copii de bani gata, un  tata care a muncit toata viata pentru a ajunge la statutul in care se afla, o lectie de viata…pe scurt) si Delivery Man (tinerete zbuciumata, greseli, un tanar care doneaza prea multa sperma, fapt ce va avea consecinte semnificative la maturitate cand se trezeste tatal a peste 500 de copii).
news_photo_44948_1382385672
delivery_man_ver3_xlg

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 19 Martie 2014 de în Corcodusu' recomanda şi etichetată , , , , , , .
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

