ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Raku – doi

Doi se cauta,se asteapta
Doi se cunosc apoi
Se cearta,se-mpaca sau s-au amagit doi
Se joaca,doi rad,doi adorm goi
Cand printre noi se naste unul
Trebuie sa-l creasca doi
Doi se cauta,se asteapta
Doi se iubesc,apoi se cearta
Se-mpaca sau s-au regasit doi
Se iarta,doi plang
Doi adorm amandoi
Cand dintre noi pleaca unul
Tu fii puternic doi !

11 comentarii la “Raku – doi

  1. peapetulburi
    23 Martie 2014

    Unul dintre cei mai buni emcee din România. Păcat că prea puţini îl înţeleg 😦

  2. ideidincorcodus
    23 Martie 2014

    Este suficient si asa! Nu face muzica decat pentru oameni cu o sensibilitatea asemanatoare lui, nu o face pentru bani, iar atunci asta-i rezultatul. O face cu pasiunre si-i iese pentru cine vrea sa-l inteleaga. :)))

  3. peapetulburi
    23 Martie 2014

    Toate cele spuse de tine se confirmă în piesa ” o să-ţi placă „. Şi da, chiar e adevărat : ” când o vrei să îl asculţi, el o să tacă ” 🙂

    Ca să nu mai cauţi.. http://youtu.be/qARwEyNYGKs

  4. ideidincorcodus
    23 Martie 2014

    Multumesc frumos pentru piesa! Stateam si ma gandeam in timp ce o ascultam de cata vreme ascult eu piesele lui si mi-a dat asta:

    E veche rau. Pe atunci incepea un nou val de hip-hop sa fie un pic mai vizibil la tv, evoluand apoi in cati „cantareti” de gen stim ca sunt azi.

  5. peapetulburi
    23 Martie 2014

    Nu prea am fost fan Morometzii, au fost cam printre singurii din „vechiul val” pe care nu i-am prea ascultat. Totuşi, nu pot să zic că nu mi-ai adus aminte de frumoasa perioada a vieţii când stăteam cu mâinile lângă volumul casetofonului, ca ai mei să nu audă ceea ce eu ascultam :))

    Din melodiile recente ale lui raku, am tot ascultat „Reale”, ” Mare singuratic ” şi ” O să-ţi placă „.

  6. ideidincorcodus
    23 Martie 2014

    Nici eu nu prea am fost fan Morometii, iar daca stau bine sa-mi amintesc asta a fost singura piesa pe care am retinut-o. Alegerea lui de a canta singur a fost poate cea mai inspirata.
    Parintii au mereu o problema cu adevarul rostit direct, poate si de aceea se limiteaza la mai putine genuri muzicale. Noi facem parte dintr-o generatie mai curioasa.

  7. peapetulburi
    23 Martie 2014

    Eu mai sunt şi taur, deci curiozitatea mea a fost dusă la rangul de artă. Bineînţeles, am luat asta drept un avantaj şi am tras cât de mult am putut de el.

    Şi da, probabil că asta e o reacţie universal valabilă pentru părinţi. Dar, asta e…fie şi-au pierdut răbdarea de a căuta sensul din spatele cuvintelor, fie n-au avut deloc dezvoltată această capacitate din varii motive.

  8. ideidincorcodus
    23 Martie 2014

    Eu berbec, asa ca te inteleg aproape perfect :))).
    In ceea ce priveste rabdarea lor sunt de parere ca si ei ca si noi au avut sansa sa aleaga la un moment dat si tocmai de aceea sunt si oameni deschisi la minte, cat si incuiati nepasatori.

  9. peapetulburi
    23 Martie 2014

    Interesant şi punctul tău de vedere referitor la percepţiile părinţilor, sau mai bine zis, lipsa lor. Oricum, au trăit într-un regim politic ce le cenzura mult mai mult decât acum gândurile.

    Şi cu toate acestea, nici acum nu poţi să fii liber şi să exprimi absolut tot ceea ce gândeşti. Dar asta-i cu totul altă discuţie, iar mâine mai e şi luni, zi predestinată ” staărilor de bine „. :))

  10. ideidincorcodus
    23 Martie 2014

    Peste tot libertatea-i relativa, important e sa o pastrezi :))).
    Sa speram ca maine o sa fie o zi usoar si placuta ca altfel devine un gand nasol ziua de luni.

  11. peapetulburi
    23 Martie 2014

    Aşa să fie !

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 23 Martie 2014 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

