ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Uleiul de cocos, alt sfat copiat…

Se pare ca m-am tripat pe sfaturi. Nu ma pot abtine sa nu impartasesc aceste informatii mai ales cand eu ma situez undeva la granita dintre o viata de tot cacatu’ si una pe care o sper eu mai sanatoasa.
De data asta revin cu un sfat mai exotic. Adica nu ca as fi facut eu ceva la crearea acestui articol decat un copy-paste, dar daca ochii mei cu privire incerta au luat la cunostinta, parca ma ardea sufletul si asa hain sa nu impartasesc si lumii.
A sosit timplu uleiului de cocos care cica si asta face minuni si ca e bun la toate si ca sa vezi cata sanatate si cata prosperitate are el in compozitia lui de ulei. Acum chiar asta o sa fac, mentionand sursa la final, bineinteles, si anume o furaciune cinstita.
Iata articolul binefacator:
1. Poate fi folosit in locul deodorantului. Cateva picaturi de ulei de cocos se maseaza pielea subratului si poti uita de deodorantele de pe piata.

  1. Este foarte bun daca il folosesti in tratarea aftelor.

  2. Demachiant pentru ochi. Ochii sunt foarte sensibili asa ca trebuie sa avem grija cu ce produse ii demachiem. Un pic de ulei de cocos pe un disc demachiant face minuni.

  3. Produs de curatat mobila. Daca stergi mobila cu un pic de ulei de cocos pe un prosop de hartie o sa oferi stralucire casei tale.

  4. Este un bun analgezic. Atunci cand te dor dintii aplica un pansament inmuiat in ulei de cocos si durerea dispare treptat.

  5. Daca micutii tai au reusit sa aduca acasa paduchi de la gradinita sau de la locul de joaca, uleiul de cocos te ajuta sa ii elimini imediat fara sa fie nevoie sa apelezi la alte solutii farmaceutice.

  6. Daca te dor urechile renunta la uleiul de floarea soarelui incalzit si picura un pic de ulei de cocos. Te va ajuta si iti va calma durerile imediat.

  7. Inlocuieste pasta de dinti. Curata si albeste dintii prelungindu-le durata de viata.

  8. Daca partenerul tau are pielea sensibila si nu se impaca cu nicio crema de ras, sfatuieste-l sa utilizeze uleiul de cocos si va vedea imediat diferenta.

  9. Daca nu ai gasit niciun balsam de par care sa iti satisfaca dorintele uleiul de cocos este cel mai bun balsam de par pe care il poti achizitiona.

  10. Infectiile urinare sunt foarte pacatoase si cu siguranta nu vrei sa apelezi la medicamentele clasice. Foloseste ulei de cocos si te vei simti extraordinar.

  11. Ai ochii umflati atunci cand te trezesti si cearcanele au pus stapanire pe chipul tau? Uleiul de cocos te ajuta sa scapi de ambele probleme in cateva minute.

  12. Ajuta la hidratarea intensiva a pielii si la diminuarea petelor pigmentare.

  13. Bolile copilariei precum varsatul de vant pot lasa urme neplacute. Uleiul de cocos ajuta la vindecarea lor.

  14. Durerile in gat nu mai sunt acum o problema! O lingurita de ulei de cocos diminueaza semnificativ aceatsa problema.

  15. Ajuta la vindecarea eczemelor de piele.

  16. Este un inlocuitor perfect pentru cremele de fata hidratante.

  17. Ajuta la hidratarea intensiva a cuticulelor si te scapa de vizitele dese la salonul de cosmetica.

  18. Ai probleme cu matreata? Uleiul de cocos te ajuta sa scapi de ea dupa cateva utilizari.

  19. Este foarte eficient pentru tratarea negilor.

    Norocul meu sunt fetele astea de pe la diverse publicatii care-mi mai dau cate un subiect asa light, de serviciu, de copiat pe blog…nu ca idei personal nu ar fi , dar lenea, cu lenea, nesimtirea, delasarea si prostia cu ele ce fac?

sursa: http://www.kudika.ro/articol/special/33348/20-de-intrebuintari-neobisnuite-ale-uleiului-de-cocos/pagina-2.html

P.S. Am atatea sa impartasesc de nici nu stiu cu ce sa incep, insa cu ocazia plecarii lui Marian de acasa cu treburi prin nu stiu ce colt de tara, sper sa am si eu putin mai mult timp liber pentru a duce la bun sfarsit toate proiectele incepute si lasate balta.

7 comentarii la “Uleiul de cocos, alt sfat copiat…

  1. illusion
    24 Aprilie 2014

    Interesante informaţii! 😉

  2. ideidincorcodus
    24 Aprilie 2014

    Sper sa-ti foloseasca! Eu mi-am propus macar sa-mi cumpar, ca de folosit cu siguranta voi uita sa-l folosesc. 🙂

  3. Aliosa
    25 Aprilie 2014

    Multumesc pentru postare ! 🙂
    Vezi si ULEIUL de MASLINE :
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2014/04/02/
    O zi buna ! 🙂
    Aliosa.

  4. ideidincorcodus
    25 Aprilie 2014

    O zi buna in continuare iti doresc, Aliosa! Si eu si iti multumesc pentru link! 🙂

  5. arakelian
    8 Mai 2014

    Aceleasi efecte il au si uleiurile autohtone presate la rece (floarea soarelui, rapita, migdale, catina, galbenele etc).
    Atentie, uleiurile nu hidtrateaza tenul. Hranesc tenul uscat sau normal, emolient, dar nu hidtrateaza. Pt hidtratare, la tenurile grase se fac masti, si se consuma apa, multa apa ( nu stiu pt celelalte tenuri).

    Si nu, nu m-a scapat de matreata 🙂 (un sampon mai putin chimic si reducerea produselor de styling m-au ajutat).

  6. arakelian
    8 Mai 2014

    ptiu, hidratare voiam sa scriu, am adaugat un t peste tot (copy paste-ul…)

  7. ideidincorcodus
    8 Mai 2014

    Este bine de stiut, multumesc!
    Am inteles ca o planta cu adevarat minunata ese catina care are o sumedenie de proprietati binefactoare si tare ma bate gandul de ceva timp s-o include in viata mea. Si tin mortis sa-mi prepar o crema de galbenele mai ales ca acum este vremea lor, dar cum spuneam…nu stiu ce sa fac cu lenea?! 🙂 )

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 24 Aprilie 2014 de în Corcodusu' recomanda şi etichetată , , , , , , , , , .
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

