ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Inainte de a scrie

Am observat cu stupoare astazi ca n-am mai fost activa in acest spatiu de o luna si ceva. Nu mi-a dus nimeni lipsa, asta e clar. Nici eu n-am simtit nevoia sa mai scriu. Asa mi se intampla uneori. Dispar din diverse locuri si reapar, fara sa fii observat cineva ca am lipsit.
E vara! Si inca ma mai bucur de ea. Inca mai vreau sa stau departe de ecranul asta luminos care mi-a fost bun prieten in anotimpul rece. O sa am timp suficient si pentru tehnologiile secolului 21. Deocamdata placerea „number one” este statul lesinat degeaba si de pomana. Fiind vara, si daca tot locuiesc la curte, si daca tot mi-am facut balcon (a facut Marian, ca eu nu stiu decat sa sparg seminte pe el ), incerc sa-mi petrec cat mai mult timp afara la aer. Stiu cat ‘or sa-mi lipseasca zilele calde si pacloase ale anotimpului volatil. Stiu ca impreuna cu racoroasa toamna, voi recapata si eu acel zvac al culorii inspirationale, dar pana atunci nu-mi ramane decat sa ma bucur de ce a mai ramas si sa-mi dedic timpul activitatilor exterioare ce nu-mi permit prea mult accesul la internet.
Sunt iarasi singura in locuinta de concubinaj strategic si poate de la singuratate mi se trage aceasta nevoie de a ma reintoarce in acest spatiu. Nu ca nu as avea ce face. Ooooo…cate se mai gasesc nici n-am cuvinte sa le insir! Am descoperit de curand in podul casei o punga cu nasturi multicolori si fermoare care mai de care si ma gandesc ce Dumnezeul handmade-ului sa concep din mica mea comoara. Vin ele si ideile la un moment dat, nu-i panica! Ca sa nu mai spun ca de citit gasesti mereu ceva, treburi gospodaresti se gasesc si alea zilnic, plimbarile nu au cum sa lipsesca din orar, mai ales ca am devenit „cetateana” responsabila si am adoptat un blanos obraznic ce necesita timp si afectiune. Ce sa mai spun ca duminica era sa raman fara el pentru ca i-a iesit zgarda peste cap si a fugit tocmai in sosea. Ca m-am pus in mijlocul drumului si am oprit circulatia zbierand disperata la soferii care se intorceau sau plecau in X directii ca sa-mi pot lua cainele, care evident ca se juca cu mine si care nu intelegea de ce eu plang si-l injur de toti mortisorii lui de caine neascultator si talamb.
Ba un munte, ba un pescuit, ba o plaja, ba o petrecere, un ceai dansant, o una alta si gata vara! De activitati nu duc lipsa si evident ca intotdeauna este loc de mai mult. Material pentru iarna letargica am adunat suficient, iar pana la sfarsitul lui octombrie cand am obisnuit sa-mi trag linie la vara sper sa mai pun strat peste strat de amintiri. Inca n-am intrat nici in concediu, pe care il astept, de altfel, mai ceva decat pe Mos Craciun. Sa te tii atunci distractie de inceput de septembrie. Ma simt ca atunci cand trebuia sa plec in tabara in august si asteptam inca din iunie momentul cu o ardoare teribila. Exact asa ma simt si acum, cand mai am aproape doua saptamani de chin platit. De fapt poate chiar mai rau, deoarece atunci eram in vacanta si asteptam o tabara, pe cand acum sunt o simpla angajata care asteapta concediu…clar nu exista echilibru!
Ideea initiala a articolului era cu totul alta. Vroiam sa scriu despre un nufar, despre care voi scrie ulterior. M-a luat valul si am simtit nevoia unei scurte spovedanii.

7 comentarii la “Inainte de a scrie

  1. Poteci de dor
    19 August 2014

    Bucură-te de vară şi de concediul care urmează că pe noi tot aici ne găseşti. Şi te aşteptăm 😉 Să ne arăţi ce ai făcut cu năsturaşii

  2. ideidincorcodus
    19 August 2014

    Asa voi face, ma voi bucura de ce a mai ramas din vara. Am eu niste idei cu nasturasii aia, insa nu e suficient. Mai imi trebuiesc si alte materiale ca sa pot face colierele mult visate. Da’ dupa ce le fac, hop scriu aici si le prezint. 🙂 ))

  3. calinakimu
    20 August 2014

    A scrie pe blog…sau aiurea, nu este un scop in sine… este chiar de dorit sa nu fie…Trebuie scris dintr-un prea plin, din relaxare, din dorinta de comunicare, din plictis, ca ASA ai chef…Nimanui nu trebuie sa dai socoteala pentru ce simti tu … Este foarte bine sa faci din CE ESTI…si sa FII ce esti.

  4. ideidincorcodus
    20 August 2014

    Multumesc frumos pentru incurajari, uneori sunt atat de necesare pentru a continua ceea ce incepem! O sa scriu atunci cand simt, asa cum am facut si pana acum si am sa simt fiecare cuvant, chiar daca pentru altii nu are incarcatura pe care eu o simt.

  5. calinakimu
    21 August 2014

    Daca ceea ce faci…faci TOTAL, in acea stare de „gratie”, de autenntica creativitate, cu siguranta vei rezona, vei empatiza …Este important ca INTOTDEAUNA sa fii TU !…dincolo de ce crezi tu ca va crede „lumea”…

  6. octavpelin
    27 August 2014

    Good mornin’ , My beautiful lady
    I just want you to know that
    I never stopped loving you.
    I will always love you
    And you will have
    A special place in my heart
    My love ,
    My Sweet Angel
    Magical time
    Woven from the finest threads of love
    I am preparing for your beautiful eyes
    My Love ❤ ❤ ❤

  7. ideidincorcodus
    27 August 2014

    Multumesc mult pentru aceasta poezioara frumoasa! 🙂 ❤

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 19 August 2014 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

