ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

despre un nufar …

In una din zilele care tocmai au trecut am primit un minunat nufar. Stiu inca din scoala generala ca este ocrotit de lege, la fel ca si floarea de colt si capra neagra ca doar asa ne-a spus doamna invatatoare, insa nu l-am rupt eu, nu e pacatul meu.
DSC03872
Evident ca nu sunt chiar asa de imorala sa nu-mi pese, dar nu despre moralitatea mea sau a altora vreau sa scriu acum, ci despre simplul gest frumos de a darui ceva si de a te bucura sincer ca primesti. Tocmai pentru ca stiam ca asa ceva nu se face, n-am fost tentata in vietisoara mea sa rup o floare ocrotita, ba mai nou nu prea mai rup flori in general. Am eu o noua teorie fantastica despre respectul pentru viata , pe care nu o voi face publica astazi.
Revenind la momentul respectiv: am primit un boboc de nufar roz. O minunatie! L-am pus tacticos intr-o sticluta, am imortalizat primele lui clipe in camera, cu gandul sa-i mai tot fac poze in diversele lui stadii. Si i-am facut!
DSC03857
DSC03860
DSC03856
M-am gandit eu asa sub pleata-mi blonda ca daca el sta pe balta la soare sa-i creez un mediu cat mai propice, asa ca l-am scos afara pe balcon, fix acolo unde a vazut blonda cel mai arzator soare.
DSC03865
Toata ziua m-am gandit la ce minunatie de floare va rabufni din acel boboc compact si la ce poze o sa-i mai fac. Nu mica imi fu mirarea, cand am ajuns acasa de la serviciu si am constatat ca o idee mai proasta decat cea avuta de dimineata nici ca puteam sa am.
DSC03870
Toate petalele erau pe jos printre cojile de seminte din ajun, pline de praf si stacojite. Aproape ca mi-au dat lacrimile de oftica, mai ales ca pe urma prietena care mi l-a oferit mi-a spus ca al ei este inca in viata, trainic si frumos.
DSC03875
DSC03879
Asa i-a fost lui dat sa ne intalnim si apoi sa piara…

8 comentarii la “despre un nufar …

  1. Poteci de dor
    20 August 2014

    Nici nu ştiu… ei rezistă de obicei după ce au fost rupţi? Nu mă pricep

  2. ideidincorcodus
    20 August 2014

    Habar n-am, cert este ca a fost rupt duminica seara , eu l-am primit luni seara si marti i-am spus adio… 😦

  3. Poteci de dor
    20 August 2014

    Eii, lasă, fără mutriţe triste. Cine a fost ca tine o zi cu un nufăr?

  4. ideidincorcodus
    20 August 2014

    Prietena mea care a avut parte de doua zile :))) Dar chiar asa…stii ca ai dreptate, pana la urma ce conteaza cat l-am avut, important e ca l-am avut. 🙂 ))

  5. GEGELUTZ
    21 August 2014

    Da ce frumos este chiar și fără petale! O minune! 🙂

  6. ideidincorcodus
    21 August 2014

    Adevarat..este minunat chiar si fara petale, o noua imagine, o noua floare! 🙂

  7. calinakimu
    22 August 2014

    Cand locuiesti intr-un mediu in care florile, iarba, pomii…ma rog toate cele ce apartin „firescului” se afla in imediata proximitate, nimeni nu va mai simti nevoia sa rupa plante pe care sa le tina in casa…Deja casa este insasi aceasta proximitate…

  8. 9
    14 Octombrie 2014

    Tocmai de aceea nu-mi plac florile tăiate. Mi se par triste în vază. 🙂

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 20 August 2014 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

