ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Cugetari bengaleze

M-a gasit vrenicia matinala si mi-am  facut curat prin geanta-mi femeiasca, dar si prin portofelul meu prapadit. Era imperios necesar sa le curat de impuritati si gunoaie, deoarece riscam sa nu-mi mai gasesc cele trebuincioase in veci vecilor prin haosul creat in cele cateva luni de lene severa in care nu m-am sinchisit sa le pun in ordine.

Facand curat prin portofel, dand la o parte cardurile pe al diverse farmacii (am fost total uimita cand am redescoperit ca am carduri la trei farmacii, desi de fiecare data cand le calc pragul si sunt intrebata daca am card, uituca fiind din fire, raspund ca nu posed si nici ca nu vreau sa-mi fac), permisul de conducere total nefolositor mie ca fiinta, plus alte cacaturi lipsite de importanta, am descoperit pe o fituica de hartie aceste randuri:

„Cu vorba castigi un elefant, cu vorba cazi sub picioarele unui elefant”

  • Din cartea „Proverbe si cugetari bengaleze”

…si brusc mi-am amintit ca asa este.

Am primit biletelul cu pricina in urma cu ceva ani la un targ de carte. Am cumparat  o carte si am fost rugata de vanzator sa iau un biletel din bolul cu povete. Spunea el ca  sunt pe sufletul omului si ca de cele mai multe ori se potrivesc celor in mana carora ajung. Am luat, am desfacut, am citit si am simtit ca asa este. Azi cand am dat peste el m-am bucurat ca inca il mai am, asa ca l-am pus in portofel la loc, deoarece am considerat ca acolo ii este locul, alaturi de mine zi de zi, tot asa cum a fost si in ultimii ani.

5 comentarii la “Cugetari bengaleze

  1. calinakimu
    16 Octombrie 2014

    Cu siguranta …TREBUIE sa avem atat propietatea vorbelor cat si modul de a relationa cu ajutorul acestora. Cuvantele, vorbele sunt purtatoarele unor energii ce-au fost descatusate in clipa in care sunt lansate in lume. Ele nu se pierd in neant. Pot construi, cum pot demola…pot exalta, cum pot intrista…

  2. Silvia
    16 Octombrie 2014

    Ce-mi place cum scrii!

  3. ideidincorcodus
    17 Octombrie 2014

    Asa este…vorbele pot vindeca cele mai neprihanite suflete sau pot innebuni cele mai curate minti, trebuie sa avem mare grija la folosirea lor.
    Multumesc frumos pentru cuvintele frumoase!

  4. ideidincorcodus
    17 Octombrie 2014

    Multumesc frumos pentru apreciere! Ma bucur mult ca iti place cum scriu si te astept oricand vrei pe aici! 🙂

  5. Aliosa
    21 Octombrie 2014

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 16 Octombrie 2014 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

