ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

La Petrachioaia

Faptul ca nu ma pricep la mare lucru in viata asta este oarecum evident, asa ca filmuletul urmator nu este pentru a ma lauda eu ce operatoare video desavarsita sunt, ci doar de a va arata cum e pe la noi prin Ilfov.
N-mi vinesa cred ce am zis „pe la noi prin Ilfov”! Pai pe la care pe la noi ca eu nu sunt de pe aceste meleaguri? Eeeee…cum e omu’!

In fine. 6 dimineata pe balta la Petrachioaia. O comuna langa Bucuresti asa semi-rurala, ca vorba aia „romanul s-a nascut poet”, lipsit de imaginatie , zic eu, si in loc de case, bordeiie, cocioabe, acum sunt vile. Vile multe si urate. Doamne si cat de urateeeeee! Insa asa e peste tot prin tara pe unde ne intalnim cu fenomenul „romanul european, plecat la munca si degeaba”.
Eu vreau sa va arat o mica parte din comuna, o parte inca relativ naturala, o balta cu peste ( 70 ron). E un loc in care mie-mi face placere sa merg. Unde inca mai se aude razlet cate un magar, cate un muget de vaca, un guitat de porc sau mai stiu eu ce alte ligioane domestice. Lasand la o parte sediile de firme, fabricile fara productie sau mai stiu eu ce afacere de real succes, localitatea inca mai dispune si de ceva cadru natural unde sa te simti mai aproape de cele cu adevarat lumesti.

Asa ca va las cu aproape cele 2 minute de rasarit filmate de o profesionista a imaginii, intr-o dimineata de septembrie, cand unul pescuia si altul se credea mare artist.

5 comentarii la “La Petrachioaia

  1. calinakimu
    24 Octombrie 2014

    Cat timp vom prefera robia in locul libertatii, chitch-ul in locul autenticului, artificialul in locul naturalului…NIMIC si nimeni nu ne poate opri decaderea.
    Omul are libertatea sa fie rob, sa nu-si foloseasca talantul, sa-si distruga planeta, sa-si taie singur craca de sub picioare. Sa nu ne imaginam ca va cobori din ceruri un inger cu sabia dreptatii sa ne face dreptate?! Dreptatea, adevarul…sunt la inemana (indeSUFLETUL) noastra. Numai de noi depinde sa traim OMENESTE. Din fericire inca mai poti gasi locuri necontaminate, ca in clip-ul tau, firimituri de rai. Sa ne bucuram de ele, dar sa ne si intrebam : pana cand?

  2. Respira liniste peisajul surprins de tine 🙂

  3. ideidincorcodus
    27 Octombrie 2014

    Chiar asa este. Un loc inca pasnic si relaxant. 🙂 … si bun si de pescuit.

  4. ideidincorcodus
    27 Octombrie 2014

    Nu stiu cat timp mai avem sa ne bucuram de putinul ramas, insa cred ca depinde de fiecare individ in parte cum isi construieste „frumosul si linistea”. Unii il pot gasi doar in placeri si peisaje exotice, altii in orase betonate, altii in pamant, iar altii pot gasi frumosul in orice.
    Eu m-am descoperit mereu in lucruri marunte, simple, primitive, si-mi place.

  5. calinakimu
    27 Octombrie 2014

    Un haiku celebru spune:

    Daca privesc cu grija
    vad nazulia inflorind
    la marginea tufisului

    N.B.
    Nazulia este o floare mica, mica de tot.

    Dar pentru asta trebuie sa ai „ochi” de privit…adica „grija” pentru lucrurile a caror importanta nu este data de marimea lor…

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 24 Octombrie 2014 de în Corcodusu' recomanda, pe campurile patriei, sufletului meu şi etichetată , .
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

