ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Micile antreprenoare

Sa te tii afacere de familie ce-mi fac!!!!
M-am plans mereu ca vai mie saracuta amarata ce sunt. Ca vai ce ma fac, ce stiu sa fac si cum ma pricep la asta. Na acu sa mai zic eu ceva, ca nici nu mai am cum!
09-20-2012form-1-on-desk00-1348689824
Am imprimanta 3D si desi inca nu stiu s-o folosesc, important este ca o am si ca la un anumit moment dat in timpul acesta lumesc o sa o si intrebuintez cu utilitate.
Impreuna cu o prietena ne-am gandit ca decat sa o vindem si sa luam banii gramada si probabil sa-i cheltuim nejustificat pe „bilute si fundite” (am mai crescut/ nu mai suntem/ tot fetite- cum spunea o celebra melodie autohtona , candva), mai bine ni le confectionam noi singurele, ba mai mult vrem sa ne si laudam cu ele si poate chiar sa o punem de un business mioritic si sa si fim mandre de asta.
Asa ca am inceput strategic cu documentatul pe preamaritul internet, unde am gasit informatii suficiente ca mai intai sa ne lamurim noi cu ce se ocupa mai exact o imprimanta 3D si ce dubiosenii minunate poate sa conceapa. Certe e ca poate face cam orice. Inca nu sunt suficient de desteapta incat sa va clarific „orice-ul”, insa am vazut ca paleta de optiuni este al dracului de variata si cuprinde cam toate domeniile lumesti de activitate…machete sa ai, oameni inteligenti alaturi si materiale necesare si gata treaba.
Personal mi se pare o inventie al dracului de fantastica, nu numai ca poti sa-ti faci singur tot felul de decoratiuni si podoabe, cat pentru faptul ca in functie de materialul folosit, poti crea automobile sau chiar organe sau fructe artificiale.

3d-fetus
fruits
Medical-Models

Cand vom stii sa o folosim in limita inteligentei noastre, o vom face parte din viata noastra pentru a concepe bijuterii originale, speram noi, elemente decorative, si diferite accesorii. Momentan nu ne-am facut un plan pe trmen lung, ci doar incercam sa ne ocupam timpul liber ramas dupa job, descoperind un domeniu inca aflat la inceput, ce nu este suficient exploatat si care promite un viitor frumos.
Am creat si o pagina de facebook speciala ca sa dam sfoara-n tara ( https://www.facebook.com/thecubicbear ), iar urmatorul pas este sa fac eu un blog (thecubicbear.wordpress.com) pentru a va tine la curent cu ce este nou in domeniu, dar si cu noutatile noastre antreprenoriale.
1472084_1515033592101317_8525023310592772732_n
high-heels
bugdroidsiphone-5-cases

sursa imagini :http://www.hongkiat.com/blog/3d-printings/
http://shop.24pe7.ro/index.php?route=information/information&information_id=14

13 comentarii la “Micile antreprenoare

  1. calinakimu
    29 Octombrie 2014

    Un entuziasm binevenit oricand…Succes !

  2. ideidincorcodus
    29 Octombrie 2014

    Multumim frumos!

  3. Foarte interesant!!!! 🙂

  4. Poteci de dor
    29 Octombrie 2014

    Hmmm… interesant… trebuie studiat mai mult, ia să mă mai documentez. Mulţumesc!!

  5. 9
    29 Octombrie 2014

    Sunt curioasă ce frumuseţi veţi face cu această minune. 🙂

  6. ideidincorcodus
    29 Octombrie 2014

    Este! Am o gramada de invatat… 🙂

  7. ideidincorcodus
    29 Octombrie 2014

    Chiar am ramas uimita de cate minunatii poate face. Bine nu asta pe care o am eu, pentru ca momentan nu stiu s-o folosesc… :)))

  8. ideidincorcodus
    29 Octombrie 2014

    Si eu sunt curioasa de ce-o iesi. Vin cu informatii noi imediat ce ma apuc sa mesteresc. 🙂

  9. Enbata
    29 Octombrie 2014

    Sper sa fiu printre primele posesoare ale unei bijuterii TheCubicBear!
    Felicitari! Mult succes!

  10. ideidincorcodus
    30 Octombrie 2014

    Multumesc din suflet pentru incurajare! Sper sa ma si pricep la facut bijuerii, dar daca-mi iese pana la urma, promit ca vei avea o bijuterie minunata din partea mea. 🙂

  11. adelinailiescu
    30 Octombrie 2014

    Am inteles ca poti face fructe, da’ borcane cu muraturi face? Ca eu n-am apucat sa pun nimic, ma gandeam sa „import” de la tine… 🙂

  12. ideidincorcodus
    30 Octombrie 2014

    Pai borcane si capace face sigur, acu stim ca poate face si imitatii de muraturi, mai trebuie doar sa prepari saramura. Da ma documentez daca face si d’asta si te anunt… eu inca nu am inceput linia de productie. 🙂

  13. Enbata
    30 Octombrie 2014

    Cu siguranta te vei descurca!

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 29 Octombrie 2014 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

