ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Fugiiiiiiiti!!!

Filmuletul a fost facut pe plaja de la Gura Portitei, judetul Tulcea.
Mi-au placut mie mult pasarelele astea cu picioruse sfrijite si cum fugeau ele ca tampitele din fata apei, dar evident ca am inregistrat cand deja se plictisisera de distractie si nu prea am prins mare lucru, insa in principiu se vede ideea de baza.

Despre aceasta locatie minunata promit ca va voi povesti in cel mai apropiat viitor cu putinta. Este un loc unde am visat sa ajung cu multi ani in urma, iar anul acesta am reusit sa-mi petrec 5 zile cu adevarat relaxante si odihnitoare aici.

SANYO DIGITAL CAMERA

8 comentarii la “Fugiiiiiiiti!!!

  1. calinakimu
    12 Noiembrie 2014

    Mie mi s-au părut foarte aplicate…ştiau ce fac, vioaie, iuţi, precise…flămânde…

  2. Mirela
    12 Noiembrie 2014

    Foarte simpatice vietatile 🙂 , aveau ele un anume interes acolo si il valorificau de zor.
    Si eu imi doresc mult sa ajung la Gura Portitei, n-am fost niciodata si cred ca in vara viitoare o sa fac tot posibilul. N-am auzit decat cuvinte de lauda de la toti cei care si-au petrecut vacanta acolo, asa ca e pe lista scurta si pentru mine 😉

  3. ideidincorcodus
    13 Noiembrie 2014

    Asta mi-a placut si mie la ele, desi pareau ca fug din calea valurilor nu o faceau pentru prima oara, stiau foarte bine ce fac acolo, chiar daca totul parea o joaca.

  4. ideidincorcodus
    13 Noiembrie 2014

    Este un loc deosebit si sper ca saptamana aceasta sa scriu cateva impresii si sa pun niste imagini. Dar daca ai in vedere sa te duci la vara te sfatuiesc sa iti iei la tine provizii deoarece apa si mancarea sunt scumpe.

  5. Poteci de dor
    13 Noiembrie 2014

    Ioi, ce frumos e!!! Daaa, mai vrem imagini!!!

  6. ideidincorcodus
    13 Noiembrie 2014

    Cat mai curand…promit! 🙂

  7. Mirela
    13 Noiembrie 2014

    Ok, mulțumesc pentru sfat 🙂

  8. Catalin
    18 Noiembrie 2014

    Asta e locul caruia ii spun intotdeauna mare. In rest……e doar litoral.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 12 Noiembrie 2014 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

