ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Gura Portitei

Inca imi place tara mea…

SANYO DIGITAL CAMERA

Tocmai de aceea am facut o pasiune din a descoperi locuri uitate de lume de prin tarisoara asta atat de neplacuta si urata de unii si altii. Inca mai am de descoperit un infinit de alte spatii carpato-danubiene-pontice inainte de a-mi dori sa depasesc aceste granite atat de invadate de romani avizi de o vacanta mai buna spre meleaguri pe unde umbla cainii cu covrigi. Anul acesta, la fel ca si in ceilalti ani, am ales ca destinatie de concediu un punct de pe harta si dupa ce am indeplinit toate formalitatile necesare unei coabitari de 5 zile impreuna cu alti turisti am trecut la actiune.

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

Vroiam sa ajung la Gura Portitei  de ceva timp , doar ca „saracia si nevoile si neamul” m-au tinut la distanta pana anul acesta. Am plecat impreuna cu concubinul mult iubit, doar noi doi ca varstnicii sau ca porumbeii sa  ne relaxam la mal de mare si umbra de stufaris.

SANYO DIGITAL CAMERA

Am ajuns intr-o zi de duminica, pe la asfintit, dupa 16 km parcursi cu salupa pe lacul Golovita. Am fost intampinati de niste miresme pescaresti fermecatoare  si prima noastra grija dupa ce urama sa ne cazam era acea fireasca actiune de a ne hrani cat mai pescaresc posibil. Mi-a placut mult inca  de la  prima talpa pusa pe nisip, de la prima ochiada aruncata sau de la primul miros simtit in aer.

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

Am petrecut cinci zile al dracului de odihnitoare si dragastoase. Am locuit la o casuta , pe plaja, romantici (cum nu ne sta in caracter) si dornici de ore complete de dragoste si pasiune.  Am pescuit fara succes deoarece singura noastra momeala erau niste carnati de la Lidl, am calatorit pe canalele Deltei, ne-am odihnit, am facut plaja in miez de septembrie si ne-am ascuns de o invazie de tantari danubieni. Am mancat precum o termita  dulciurile ce m-au insotit inca de acasa, deoarece singurul dezavantaj intalnit acolo  a fost mancarea. Dupa ce ca nu aveai voie sa-ti iei la tine nimic, nici macar apa (evident ca ne-am luat, pentru ca romanul nu respecta el asa ordine aiurea) preturile erau destul de piperate, iar mancarea nu era nici pe departe asa cum ne asteptam sa fie.

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

Ca si sfat prietenesc, recomand orcui are nevoie de reculegere, liniste si odihna sa poposeasca macar 3-4 zile in aceasta oaza de energie reconfortanta. Trebuie sa recunosc faptul ca m-am simtit ca la sanatoriu, doar ca nu a trebuit sa urmez un tratament cu pastile. Zilele le-am petrecut in tihna, cu plimbari pe plaja si pahare de vin (la temperatura camerei pentru ca nu am putut face rost de gheata).

Gura Portitei este doar un mic si rezervat cpmplex turistic , de forma unui satuc pescaresc  si posibilitatile de la fata locului sunt limitate. Numai ca noi nu ne-am dus pentru posibilitati, ci pentru a ne simti mai aproape unul de altul patrunsi de farmecul  boem si indepartat  al locului.

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

Singurul inconvenient pe care l-am simtit pe barba mea a fost raportul calitate -pret. Eu inteleg ca este un petic de nisip despartit de ape si ca se ajunge greu (desi sa cari marfa cu vaporasul in acelasi timp cu turistii nu e ca si cum nu ai avea cu ce s-o duci pana acolo), dar nu mai greu ca in varf de munte asa ca tind sa cred ca cineva detine monopolul pe zona si-si permite sa faca ce vrea el atata timp cat gaseste tolomaci ca mine care sa plateasca. Insa macar o data-n viata se merita sa ajungeti si pe acolo (eu am spus ca ma mai duc probabil la pensie cu nepotii), dar sa aveti la voi provizii suficiente deoarece mancarea va usuca la bani si nu este nici cea mai delicioasa din lume, neavand nimic  specific si deosebit, dar  de mancat e buna.

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

Acum, insa  cand afara este ger si zpada apoasa si fleoscaita , gandindu-am la acele nopti de septembrie  cand priveam cerul cum se varsa peste noi, cand ne intindeam patura la 3 dimineata pentru a numara stelele cazatoare, imi multumesc mie pentru ideea pe care am avut-o. Dar mai ales ca m-am comportat romaneste (ca tot vine ziua cea mare) si chiar daca scria mare atat pe site cat si la receptia complexului ca nu ai voie sa aduci nimic de macare sau bautura, mi-am indesat un rucsac de dulciuri, seminte si 2 sticle de apa.

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

4 comentarii la “Gura Portitei

  1. calinakimu
    1 Decembrie 2014

    Sa va fie de bine…si pe altadata, ca pana la nepoti… mai raman atatea locuri de experimentat.

  2. ideidincorcodus
    2 Decembrie 2014

    Multumim…iar la vara imi doresc sa bifez Sulina pe harta calatoriilor sau oricum Delta.

  3. calinakimu
    2 Decembrie 2014

    Sulina sa fie.

  4. Eda
    2 Ianuarie 2015

    Foarte frumos ! 🙂

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 30 Noiembrie 2014 de în Corcodusu' recomanda, si le traiesc eu..., sufletului meu şi etichetată , , , .
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

