ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Iarna la mare

 

20150103_151508

Sambata trecuta, pe inserat am  facut o plimbare de inceput de an alaturi de mama mea si de partenaerul ales, nu inca pe viata, unde in alta parte daca nu pe mal de apa, ca slava cerului este destula si pentru toti acum ca nu mai e buluceala de sezon. Se intampla sa trec din ce in  ce mai rar pe la casa parinteasca si ma inveselesc mereu cand ajung sa-mi revad cu ochii mintii atatea amintiri, iar tablourile iernatice, toate de pe vremea copilariei, se construiesc din sute de piese, pentru a-mi reface calatoria vietii, la mal de mare.

Iarna,  marea este misterioasa si timida si nu oricine-i poate intelege frumusetea de domnita sau ce ar putea ea sa ofere daca nu este umeda si fierbinte.  Veniti s-o vizitati! Este atat de usor sa desfiintezi orice idee daca n-ai habar. Pentru mine, indiferent de anotimp, marea este un refugiu, un strop de liniste binemeritata, o proiectie a imaginatiei. Ii poti largii tu singur orizontul daca stii de unde sa o privesti. Poate sa fie un sfetnic si un prieten de nadejde atunci cand ii esti fidel si nu o ranesti. Nu are motiv sa-ti faca rau. Tie nu-ti mai ramane decat sa fii om cu ea si sa o respecti si s-o iubesti indiferent de luna din calendar.

Am fost intrebata adesea de diversi indivizi ce facem noi constantenii iarna … pai, in principiu, de la 1 septembrie ne ascundem sub pamant si stam acolo pana la 1 Mai, albi si lesinati de frig si foame, iar cum a dat primul strop de soare ne refacem bronzul si mancam gogosi infuriate si shaorme xxl.

Am observat ca de fiecare data cand sciu despre  acea zona geografica dobrogeana, o fac de parca as mai locui acolo zi de zi, de parca nu am plecat deja de mai bine de 10 ani. Efectiv nu ma pot desprinde sufleteste de locul de bastina. Este mult prea bine ascuns virusul in mine incat sa ma consider vreodata altcineva decat sunt si-i multumesc naturii ca nu m-a facut o snoaba prefacuta care sa-si insuseasca alte valori doar pentru ca asa este la moda si european.

20150103_154606

20150103_154625

20150103_151521

20150103_154617

Asa arata o parte din batrana Mamaie fara turistii lu’Mazare si fara sutele de sezlonguri ingramadite haotic printre oameni, umbrelute, porumb fiert si lanturi de cocalari.

Mai jos sunt cateva imagini de pe lacul Siutghiol, unde am constatat ca tonele de gunoie de peste vara lasate de grataragii imputiti,  sunt tot acolo, inghetate si ele, asteptand parca sa fie ingramadite calduros de o mana binevoitoare , intr-o gropa de gunoi. Iar eu ca o romanca ce sunt am ascuns mizeria sub pres si nu o s-o prezint.

20150103_160533

 

20150103_155959

20150103_160551

20150103_160417

20150103_160351

13 comentarii la “Iarna la mare

  1. Mirela
    8 Ianuarie 2015

    Poze minunate. Marea e frumoasa in toate anotimpurile, in plus iarna ai avantajul singuratatii pe plaja, ceea ce te indeamna la contemplare si meditatie.

  2. ideidincorcodus
    8 Ianuarie 2015

    Ce ma bucur cand mai gasesc oameni care vad marea frumoasa oricand. 🙂 Multumesc mult

  3. calinakimu
    9 Ianuarie 2015

    Discutia poate fi purtata pe mai multe planuri. Desertul place celor ce traiesc acolo, cum iti place tie la mare. Eu sunt nascut in Bucuresti si nu imi place Bucurestiul… Firesc. O ambianta NATURALA este definitorie pentru trairea unor sentimente FIRESTI, iar faptul ca acolo ai „facut ochi” va fi determinant. Mie imi place diversitatea naturii pe care ti-o ofera zona de deal munte, subcarpatica, adica am ales. Este adevarat ca marea imi da un sentiment Cosmic, are farmecul si misterul ei, este neandoielnic acest fapt, iar a pune in balanta… este pura subiectivitate. Cunosc persoane „lesinate” dupa mare, dupa acea stare de libertate pe care ti-o da despuierea de haine in fata intinderilor „nesfarsite” de apa.

  4. illusion
    9 Ianuarie 2015

    Măi nu am fost niciodată iarna la mare deşi îmi doresc asta de mult … aşa că: TE INVIDIEZ!!!

  5. noradamian
    9 Ianuarie 2015

    Are un farmec aparte, marea, pe vreme de iarnă 🙂

  6. ideidincorcodus
    9 Ianuarie 2015

    Gaseste putin timp, fa-i o vizita de iarna si n-o sa regreti. E adevarat ca nu este nimic suprarealist si nu intalnesti imagini de basm, dar are farmecul ei…

  7. ideidincorcodus
    9 Ianuarie 2015

    Asa este…are o frumusete a ei 🙂

  8. illusion
    9 Ianuarie 2015

    Sper sa ajung 🙂 sunt constienta ca nu e ceva mega-poetic, dar e deosebit 🙂

  9. Diana Coman
    22 Februarie 2015

    Ehhh, ca tot incerc eu sa conving lumea ca nu se moare de vant (ori frig) nici iarna la mare. Uite o sa-i trimit si aici, sa vada marturie de localnic.

  10. ideidincorcodus
    24 Februarie 2015

    Multumesc frumos :*

  11. fatavesela
    10 Martie 2015

    Ce ma bucur ca am dat peste o constănțeanca ! Cel putin stii exact despre ce mai aberez eu pe blog !..:))

  12. ideidincorcodus
    10 Martie 2015

    Si eu ma bucur ca suntem concetatene, chiar daca eu am parasit orasul cu ceva timp in urma. Insa ma bucur nespus cand gasesc oameni care au puncte in comun cu mine.

  13. fatavesela
    10 Martie 2015

    Idem!…:))

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 8 Ianuarie 2015 de în Corcodusu' recomanda, sufletului meu şi etichetată , , , , .
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

