ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Musafirul

DSC_1852

13 comentarii la “Musafirul

  1. Poteci de dor
    15 Februarie 2015

    Ioii, ce frumos e!! A fost musafirul tău??

  2. ideidincorcodus
    15 Februarie 2015

    L-am intalnit vara trecuta la nunta verisoarei mele. Se uita si el pe geam…la noi, nuntasii.

  3. Mirela
    15 Februarie 2015

    Am si eu prin cartier cativa, o singura data a venit unul la geamul de la bucatarie ca era ceva pe pervaz… dar nu l-a interesat (era paine pentru porumbei), a falfait de cateva ori si a plecat 😦 Dar secundele alea cat a zabovit mi s-au parut minunate, era o silueta eleganta si imaculata care mi-a atras atentia cu frumusetea ei. Un musafir deosebit, sa tot aia asa ceva la geam 🙂 Poate se invata si mai vine, vezi ce anume il atrage si incurajeaza-l !

  4. ideidincorcodus
    15 Februarie 2015

    Fotografia a fost facuta vara trecuta pe cand ma aflam in casa verisoarei mele. Este pescarus constantean, asa ca slava cerului are mereu ce manca. Ca si specie sunt ceva mai mari decat cei ce traiesc pe langa lacuri, dar si mai agresivi. 🙂

  5. calinakimu
    16 Februarie 2015

    Pescărus de…oraş.

  6. racoltapetru6
    16 Februarie 2015

    Bine că nu l-a ochit pisica gazdei! 😉

  7. Ana
    16 Februarie 2015

    Petru , pisica nu ar fi avut nici o sansa in fata musafirului….sunt mult mai periculosi decat par.
    Un asemenea musafir ,intr-o iarna , a devorat toti carnatii pe care tatal meu ii pusese la uscat , in balcon… 😀

  8. ideidincorcodus
    16 Februarie 2015

    Este de marimea unei pisici… in cel mai fericit caz se luau la trante, insa pisicile nu prea se baga in astfel de combinatii nefericite din care stiu ca ies ele ciufulite.

  9. ideidincorcodus
    16 Februarie 2015

    Adevarat…sunt puternici si agresivi, iar de cele mai multe ori hoti. Am auzit tot felul de povesti in copilarie care mai de care mai ciudate legate de aceste pasari.

  10. ideidincorcodus
    16 Februarie 2015

    Venise si el sa asculte putina muzica.

  11. Și eu am doi. Vin pe balcon și sunt foarte obraznici dar foarte simpatici. 🙂

  12. ideidincorcodus
    17 Februarie 2015

    Adevarat…frumosi, dar obraznici. 🙂

  13. Alex
    20 Februarie 2015

    Ce simpatic este! Un pescarus ratacit prin peisajul citadin.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 15 Februarie 2015 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

