ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Martisorul meu

Duminica a venit primavara, cel putin pe calendar. Pentru mine 1 martie inseamna inca 30 de zile pana schimb prefixul vietii mele pentru a treia oara. As vrea sa mai schimb si altele, macar vreo 8-9, asa daca nu sunt prea pretentioasa…

Dar sa revenim la evenimentul ce a anuntat primavara in urma cu trei zile. Nu sunt o femeie pretentioasa, ba chiar uneori ma mir si eu cu cat de putin ma multumesc. Dar sa-l fereasca sfantul duh pe alesul inimii sa nu-mi vina la usa de 1 si 8 martie  fara un martisor amarat si o zambila plapanda.

Bietul de ales a bagat la cap aceasta pretentie si an de an se supune cerintei mele. Anul 2015, in schimb l-a prins in deplasare, pe meleaguri banatene si chiar daca si-ar fi dorit sa mai prinda macar o ultima zi de februarie acasa, tot nu a fost sa fie. Asa ca m-am trezit cu el in locuinta aproape conjugala pe la jumatatea primei zile de martie pregatit nevoie mare de petrecut timp impreuna.

20150301_205337

Mi-a adus si martisor…cam chicios dupa gusturile mele, dar calul de dar nu se cauta la dinti asa ca mai bine ma bucur de micul giuvaier primit si incetez sa comentez rautacios. A avut chiar si o poveste biata nestemata  de 3 lei…a ajuns in palmaresul meu de obiecte de nonvaloare primite fara sa fac nimic, tocmai din indepartatul Filias. Dar pana la urma cine in afara de doamnele si domnisoarele din localitate, mai are ca mine martisor  din Filias? M-a amuzat fantastic nepriceputul gest si mi-l voi aminti mereu ca pe un alt cadou nereusit al sau, ba mai mult m-am si mandrit si uite ca acum scriu despre el.

20150301_223505

2 comentarii la “Martisorul meu

  1. Poteci de dor
    3 Martie 2015

    Fatăăăă, să nu citească ce ai scris că anul viitor primeşti o balerină bibelou de porţelan. Şi-atunci să te văd 😀

  2. ideidincorcodus
    3 Martie 2015

    :))) Din nefericire pentru mine am gura aurita si mereu este primul care afla nemultumirile. Dar stie ca pana la urma asa , in felul meu ma bucur de fiecare „nimic” pe care-l primesc. Era mai nasol daca investea bani seriosi si timp pretios si eu tot nemultumita eram.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 3 Martie 2015 de în si le traiesc eu..., sufletului meu.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

