ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

„Ruibista”

Mi-am amintit ca imi place rugby-ul brusc si pe neasteptate. Joaia trecuta unei prietene i-a venit ideea de a-l surprinde pe iubitul ei cu un bilet la meciul de Rugby Romania-Giorgia. Asa ca, desi surpriza nu-mi era adesata…hop si eu, a cincea roata! Ne-am entuziasmat, ne-am uitat la poze ca sa nu ne ducem ca tutele fara a avea nici cea mai vaga idee unde mergem, ne-am facut planul, asa ca totul era pus la punct. Eu trebuie sa recunosc faptul ca n-am nici cea mai mica inclinatie spre nici un sport, fie el al trupului sau mai ales al mintii, asa ca nu mi-am inteles izvorul acesta de entuziasm ce-mi invada trupul candva firav.
Dar ce vorbesc eu aici…”ruibista” am fost de mica. De pe vremea cand aveam vreo 8-9 ani si mergeam cu tata la stadionul CFR. Nu ca el ar fi fost „al lui sportivul”, ci pentru ca pe vremea aceea cand Radio Vacanta transmitea meciuri de de rugby, tatal meu le facea legaturile pentru a putea transmite in direct. Si se pare ca eram a cincea roata inca dupa vremea aceea cand nu era sambata sa nu ma agat de bietul parinte si sa ma tin dupa el pe oriunde mai facea si el cate un ciubuc. Inca imi mai tin minte si outfit- urile compuse din camasuta alba si fusta lambada de blugi in volane (orice fetita cred ca a avaut sau macar si-a dorit un astfel de item, un must fashonist in garderoba oricarei copile postceausiste).

20150321_143022

Am ajuns fix la inceputul meciului, ne-am gasit locuri la soare si ne-am pus pe treaba. Lume multa, de toate varstele si de toate sexele. Atmosfera a fost una placuta si lumea a privit jocul baietilor cu sufletul la gura mai ales ca inceputul fusese promitator pentru echipa noastra. Pana la urma am inteles asa cu posibilitatea capacitatilor mele, despre ce este vorba in acest sport asa ca vpoi explica pe intelesul meu: o gramada de barbati vanjosi si musculosi care sunt pe un „scandal” organizat si care se joaca cu mingea alungita. Nu ma intelegeti gresit! Explicatia jocului este atat cat poate o blonda sa explice cu proprile-i cuvinte, iar chiar si asa uitandu-ma ca mata la calendar si tot mi-a placut mult, descoperindu-mi pasiunea pentru jocul acelor flacai puternici.

20150321_144319
20150321_151145

Singura mea problema a fost fumul nelipsitilor mici, care nu stiu cat erau de necesari la un astfel de eveniment sportiv si care mi-a dat peste cap toate simturile de femeie cu pofte(pentru ca Da!!!! am inhalat la fum, incat noaptea m-am visat la o bodega mancand un platou imens de mici cu mustar).
Dupa doza de sport am considerat ca doua sticle de vin si o punga de seminte ne sunt suficiente sa petrecem ca fetele o minunata dupamasa de sambata, in vizita la oa alta prietena.

20150321_212613

Dar a sosit si cea de-a treia sticla si dupa cum se poate observa, deja fotografiile nu mai puteau iesi clare. Eeee pai si dupa cea de-a treia sticla nu era si pacat sa nu ne destrabalam tot ca fetele? Si ce credeti ca am ales? Un „Silent Party”, evident. Ca atunci cand simteai ca muzica nu te mai poate sustine macar sa-ti dai castile jos si sa aculti linistea pasilor pe podea.

10408921_423292967837618_2065800933063226249_n

A fost super… ma mai duc!

Iar duminica am simtit nevoia sa mi-o petrec in balconul meu cu ochii-n soarele primavaratec…

20150322_163327

6 comentarii la “„Ruibista”

  1. fata vesela
    24 Martie 2015

    Un weekend cât se poate de reușit, nu? Bravo!

  2. ideidincorcodus
    24 Martie 2015

    Sa tot mai am astfel de weekend-uri! Multumesc frumos!

  3. Machete didactice
    24 Martie 2015

    Când eram copil, mă uitam alături de tata, la meciurile de rugby. Dar România avea unele din cele mai bune echipe naționale, la acest sport. Acum… 😦

  4. calinakimu
    24 Martie 2015

    Ma bucura revelatile tale. Rugby-ul este un sport barbatesc, violent ,dar „fair”, care degaja multa forta, daruire, incrancenare…Daca este si cu mici si bere…cu atat mai bine.

  5. ideidincorcodus
    27 Martie 2015

    Din cate am inteles eu si acum avem o echipa foarte buan de Rugby care s-a clasat pe locul doi in Rugby Europe Championship asa ca macar la sportul acesta mai avem sperante… 🙂

  6. Aliosa
    12 Aprilie 2015

    Hristos a Inviat ” Ruibisto ” !!! 🙂 🙂 🙂


    Paste Fericit ! 🙂
    Aliosa.

Lasă un răspuns

lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

