ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Sa ne traiesti, Elena!

N-am mai scris de mult…nu ca nu am ce, dar pur si simplu nu am mai scris. E da astazi cand vorba ‘ceea sunt o sfanta, na ca m-a plesnit un vadit interes pentru aceasta platforma mediatica. Am mai spus mereu, cum da caldura nu prea mai stau „la butoane” si cum internetul pe mobil pentru mine inca nu s-a inventat, afara fiind cald si frumos, timpul mi-l petrec mai mult prin vant si soare decat  ingramadita  in fata calculatorului. Dar astazi, in timp ce-mi citeam urarile prietenilor mei virtuali, am   dat si peste aceasta poezie care evident ca mi-a placut si a facut asa samanta  sa se umfle in strafundul sufletului meu intunecat. Pai mai puteam eu sa inchid vreun ochi daca nu o impartaseam cu voi?!..Clar, Nu!

Autorul a scris-o special pentru mine, de parca am stat asa mereu la beri in Argentin si ne cunosteam inca de mici. A simtit ca pe undeva prin lume exista o Elena (pentru inca foarte putin timp, Stoian) care  intruneste minunate caracteristici  si care are sigur acest set de virtuti nemaivazute, despre care vorbeste el aici. Ce mai …m-a nimerit la  sange!

Una peste alta, ii multumesc persoanei care mi-a bucurat ziua cu aceasta poezie, desi mentionez , acum fara pic de gluma , ca poate or fi alte Elene pe acest paman cu asemenea „haruri si daruri”, dar eu sunt o altfel de Elena, fata simpla de la tara, nu fac si nu stiu prea multe.

Asa ca , dragele mele Elene de pretutindeni, cele care va simtiti sau care nu va simtiti ca-n poezie (pentru cele care nu va simtiti, va rog eu mult sa o faceti macar pentru ca  purtam „Un nume ce vine din veacuri”), va urez pace si fericire si sa va bucurati de fiecare moment petrecut in aceasta calatorie si sa strangeti cele mai multe si frumoase  clipe si amintiri!

Elena? Un nume ce vine din veacuri,
Îl au unele fete de la noi şi din lume,
Ea poartă şi-o cruce ce-i plină de leacuri,
Uşoară sau grea, ce-i face renume.

De-i cea din istorii sau cea din poveste,
De-i fată sau mamă, Elena-i un har,
E floare din seră sau cea de pe creste
Ce-şi varsă parfumul, Elena-i un dar!

Când ea este mamă, izvor de viaţă,
Îşi creste copii cu aripi de vânt,
Cu zâmbet pe buze, mereu îi învaţă
Să fie cristalul, o floare , un cânt.

Când ea e soţie puteri îţi pulsează
Alături de tine, oriunde, oricând.
Simbol al iubirii, Elena visează
Să-ajungă la stele, spre-nalturi zburând.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Frumoasă mi-e fata când pleacă la horă,
Îmi spune Elena, cu zâmbet hoinar,
Prea mulţi îşi doreau să mi-o ducă de noră,
S-o fure ar vrea! Dar e în zadar.

Frumoasă-i Elena, un nume-n istorii,
Simbol al puterii, credinţe-i creştine,
Pe unde ea trece, aduce victorii,
Chiar dacă adesea, sfidează destine

Corneliu Zegrean-Nireşeanu

PS: Aceste urari sunt valabile si pentru Constantini si derivati, ca vorba aia suntem la pachet si nu  ne sarbataorim niciodata unii fara altii.

Hai sa  ne traim cu totii!!!!

2 comentarii la “Sa ne traiesti, Elena!

  1. calinakimu
    21 Mai 2015

    Oricat de frumos poate fi un nume, orice rezonanta ar avea, indifernt ce personalitate il poarta sau la purtat, ramane o eticheta cu care nu poti sa te identifici. Suntem infinit mai mult decat u orice nume…
    Si te rog…respecta distanta… sunt mai de la „tara”…decat tine.

  2. ideidincorcodus
    25 Mai 2015

    Aveti perfecta dreptate. Mi-a placut mult comentariul si mai ales faptul ca suntem „infinit mai mult decat orice nume”. ..Si lasand la o parte ca respect distanta, dar chiar sunt si un pic invidioasa, doar ca in ziua de azi orasul imi pare mai „de la tara” decat peisajul complet construit de natura de la tara.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 21 Mai 2015 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

