ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Cred Ca Sunt Extraterestru

” ….Poti sa-mi iei,

Poti sa-mi iei si capu’,

Dar sa nu-mi iei sufletul pentru ca nu am altul.

Poti sa-mi iei

Banii, sapca, hanoracul,

Dar sa nu-mi iei sufletul pentru ca nu am altul.”

11377281_10206611389545322_8512161333712971238_n

Dintr-o pura intamplare, aseara am ajuns la lansarea primului clip al trupei Cred Ca Sunt Extraterestru…mi-a placut la nebunie si tocmai de aceea vreau sa-mi impart  o parte din placeri cu voi.

Clipul a fost lansat la Gradina cu Filme -Cinema & More (Lahovari, 7) un loc pe care l-am descoperit abea aseara , dar nicioadata nu-i prea tarziu  sa ajungi in spatii in care se promoveaza arta urbana a bucurestilor  stravechi si  sa iti mai doresti sa si revi. Eu o voi face, fie ca ma duc sa beau o  bere ca baietii, fie ca ma mai duc asa  tam nesam la vreun eveniment, de dus clar ma mai duc…

Pe langa lansarea acestui clip, tot aici am vazut si filmul de making of al muralului cu baiatul ce priveste ratacit si-ngandurat la luna care mi se pare  absolut genial, mai ales ca se imbina  perfect cu decorul urban din jurul sau, realizat de baietii de la Sweet Damage Crew. Asa ca mi-am permis sa intru pe pagina lor de facebook si sa iau o poza cu desenul pentru a vedea cu ochii vostri ceea ce eu nu ma pricep sa descriu in cuvinte, deoarece am un vocabular limitat cand vine vorba de chestii despre care am cunostinte vagi, asa cum ar fi arta urbana. Desi de cand am  pus piciorul in  capitala m-am invartit mereu printre astfel de  oameni talentati, sa dea dracu’ ala mare si negru daca s-a prins vreo samanta de artist si de mine…

                                                                      11111805_980953715249570_1616290540360961177_n

Sursa foto 2 : https://www.facebook.com/SweetDamageCrew?fref=ts

E de bine Bucuresti!!!!!!

6 comentarii la “Cred Ca Sunt Extraterestru

  1. samewhiteblue
    28 Mai 2015

    ,,Dar să nu-mi iei sufletul pentru că nu am altul”. Da!

  2. ideidincorcodus
    29 Mai 2015

    Este tot ce ne-a mai ramas in lumea asta complet nebuna. 😦

  3. rast
    30 Mai 2015

    🙂 încă nu-i complet nebună!… 🙂 am vazut eu, un caine normal! 🙂

  4. arakelian
    10 Iunie 2015

    e superba melodia 🙂

  5. Loredana Buciumeanu (Milu)
    30 Septembrie 2015

    Faină piesă. Mulţumim! 🙂

  6. ideidincorcodus
    30 Septembrie 2015

    Ma bucur ca iti place! :*

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 28 Mai 2015 de în Corcodusu' recomanda, Uncategorized şi etichetată , , , , , .
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice