ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Colorata maine-i gata…

Cica este la moda, acum printre adultii  acestei planete sa se destreseze colorand. Asa ca o tipa mai inteligenta de fel s-a gandit sa faca o carte cu desene de colorat special pentru oamenii mari si stresati de la atata seriozitate. Doar ca cine ar fi zis ca eu sunt si mai inteligenta si n-am dat banii pe ea, ci am facut mojicia romaneasca de mi-am descarcat-o direct dupa net. Si asta nu e tot!

Povestea incepe asa:

Eram pe undeva, dar sa ma omorati daca mai stiu si pe unde mai exact, dar in principiu eram intr-un loc unde am dat peste o carte zdravana, ce avea o coperta aurie frumos colorata si pe care scria cu litere de basm „Secret Garden”. Am rasfoit-o si mi-a atras atentia. Asa ca pentru cateva secunde am avut o discutie cu mine in care-mi propuneam sa mi-o cumpar. Tineam eu minte ca imi placea sa colorez cand eram la gradinita, asa ca m-am gandit ca daca tot n-a trecut mult timp de atunci sa ma reapuc de acest hobby. Cum inca tot nu mi-am descoperit nici un alt talent ascuns, mi-am propus ca pe langa micile nimicuri pe care le intreprind zilnic pentru mine si societate, sa mai si colorez una alta. Dar chitroasa din mine s-a uitat si la pret  si s-a gandit ca 30 de ron e o avere cu care hranesti ani de zile copiii din Etiopia asa ca nu am investit si m-am indepartat ca nu care cumva sa ma razgandesc si sa fac  o prostie.

Apoi cine s-a zvarcolit in pat pentru ca a fost stupida si avara?!…Exact, eu. Asa ca m-am gandit sa las prostiile la o parte si sa-mi construiesc propria carte de colorat. Am cautat pe net si am dat peste  o multime de desene si asa  mi-am facut eu un portofoliu cu vreo 120 de pagini una si una, numai bune de colorat.

De ce nu am desenat eu, se intreaba unii, poate? Pentru ca talentul meu artistic la acest capitol a ramas inca blocat undeva prin clasa IV a, iar corpurile umane, la mine inca mai sunt compuse din doua triunghiuri unite in varf. Deci, nici pomeneala sa stiu sa fac altceva in afara de flori ofilite, fetite zombie, copaci dubiosi si case ca in abecedar. Tocmai pentru ca nu stiu sa desenez, nu stiu nici sa colorez cu creioane, asa ca am ales cariocile. Exclus sa stiu sa fac umbre sau mai stiu eu ce artificii de mare desenator, stiu doar sa frec carioca pe hartie si am grija sa ridic varful dupa foaie inainte sa ajunga la pagina urmatoare.

Va las mai jos si cateva capodopere:

20150901_225512

20150901_185446

20150831_193535

20150831_193712

20150831_193953

20150831_19340920150901_225450

20150831_20285420150831_193927

Intre timp, artista de mine a varsat  ceva lichid pe acest portofoliu. L-am lasat afara in soare si praf, i l-am dat unei copile de 6 ani sa coloreze si ea, ce mai…am avut grija mare de creatiile mele. Ca sa nu mai spun ca am colorat ca un batran cu parkinson si sa fie freaba treaba, internetul merge ca dracu si mi-a incarcat doar cate poze a vrut el, ba chiar pe unele cu fundu-n sus ca sa ma fac si mai mult de ras in fata voastra. Mai am si alte creatii minunate, imbinari superbe de culoiri, doar ca  fie nu am putut sa le urc astazi pe blog, fie ca  am mai facut intre timp si nu le-am pozat. Oricum data viitoare le fac poze mai frumoase urmatoarelor desene, pentru ca astea mi se par sterse si insipide, doarece originalele iti iau ochii prin sclipirea  si perfectionismul lor.

6 comentarii la “Colorata maine-i gata…

  1. calinakimu
    8 Septembrie 2015

    Noi oamenii am reuşit să facem din viaţă un coşmar punctat ici şi colo cu mici oaze de bucurie, mai babană sau mai meschină, după caz…Acolo în amintirile copilăriei mai pastrăm culori , jocuri, soare şi multe alte continente de bucurie, acum refuzate…Eu cred că ar trebui să fie la modă ( poate fi o idee de afacere) vănzarea unor perne cu forma unor chipuri de oameni, saci mai mari sau mai mici, umpluţi cu câlţi, pe care, după ce oamenii vin de la serviciu supăraţi, sau suparaţi de vtreo altă întămplare, sa le ia la pumni, să muşte din ele, să se trânteasca pe jos şi să le burduşească bine…defulănduşi frustrările acumulate, scoţând otrava în afara.
    Apoi… să treacă la colorat…

  2. ideidincorcodus
    22 Septembrie 2015

    Riscam ca apoi sa ne placa aceasta terapie si sa dorim sa trecem la un alt nivel, cum ar fi acela sa-i luam la palme direct pe cei ce ne enerveaza dupa ce ne-am saturat de lovit doar perne. Momentan raman la terapia prin colorat, nefiind chiar atat de stresata incat sa-mi arat latura violenta, dar cum ai spus si tu …pentru viitor poate fi o idee buna. 🙂

  3. Loredana Buciumeanu (Milu)
    30 Septembrie 2015

    Ce frumoase sunt. Bravo! 🙂

    Eu am avut noroc şi am câştigat „Secret Garden” la un concurs. Este foarte complexă…cred c-o s-o termin de colorat peste câţiva ani ;)) .

  4. ideidincorcodus
    30 Septembrie 2015

    Multumesc frumos! Fac si eu cum pot, da m-a prins rau. Atat de rau incat, pana la urma mi-am cumparat si „Secret Garden”, dar inca nu-mi vine sa ma apuc de ea pentru ca nu am decat niste carioci amarate si parca as vrea sa folosesc creioane colorate. Spor la colorat! :*

  5. Loredana Buciumeanu (Milu)
    30 Septembrie 2015

    Creioane colorate folosesc si eu, am considerat că-s mai ok. 🙂
    Mulţumesc, asemenea! 😘

  6. Sketchuniverse
    29 Mai 2016

    Wonderful ! ❤

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 4 Septembrie 2015 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

