ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Sunt o salbatica!

Mereu am fost… Stiti, genul acela de copil care dupa ce se intorcea  de la scoala statea singur la el in camera si isi facea de lucru pana veneau parintii de al serviciu, iar apoi statea tot la el in camera pentru ca nu avea voie la copii afara? Asa am fost eu si nu ma plang pentru ca mai apoi am recuperat si m-am mai domesticit un pic un pic, dar in strafundul  corpului meu pufos am ramas tot o salbatica si tocmai de aceea evit orice tip de activitate sociala (bine nu chiar orice, mai sunt si selecrtiva uneori, ca doar n-am crescut in grota  legata  de picior). Nu iau ziarul Ring de la metrou nici daca are articole despre mama in el (nici nu stiu daca se mai distribuie), nu alerg dupa vreun mijloc de transport in comun nici daca  in urma mea  vin turcii si implicit nu ma duc sa fac poze d’alea cu accesorii trasnite  sau sa ma mazgaleasca intr-un fluturas frumos orice duduie-n Cismigiu.

Dar aseara mi-am calcat peste orice urma de orgoliu si intr-un moment de slabiciune m-am sustras principiilor mele de neclintit si m-am dus de buna voie sa ma pozez intr-un  loc din acela care-ti pune la indemana accesoriile trasnite despre care am amintit mai sus. Si cum nici la taierea motului n-am ales mare lucru, poate doar o hartie igienica , o agrafa de par si o a treia chestie despre care nu mai stie nimeni nimic pentru ca au trecut deja 30 de ani (apropo, habar n-am ce am ales; si ce credeti?… nici mama nu mai stie 🙂 ), nici aici nu am avut inspiratia sa aleg mare lucru. Pe masa erau masti, ochelari care mai de care, palarii pentru toate gusturile, insa eu am crezut  pentru o secunda ca-s desteapta foc asa ca am ales prostiile alea pe care trece omu’ ce mesaj vrea, unul mai motivational ca altul. Evident ca habar nu am avut ce sa  scriu, asa ca  i-am scris proaspatului meu sot, pentru ca gata cu concubinajul in afara legii, un mesaj semisiropos.

„te cuvantul ala” nu are  vreo legatura cu pisea Deliei, ci este un joc de cuvinte pe care-l foloseam in uram cu 10 ani cand  eram prea mici, fraieri, orgoliosi sau pur si simplu inca nu simteam  cuvantul „te iubesc” pentru a ni-l putea spune.

print0012

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 25 Septembrie 2015 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High street mania

diy & fashion blog

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

