ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Muzeul Satului, alternativa rurala a marelui oras

Da’ nu vine ea si vremea buna, cu soare bland, cu cer azuriu brazdat ici colo de norii de  vata de zahar sau cu adierea  vantului  mentolat printre gene?

Ba vine…si cand vine, va sfatuiesc sa dati o fuga sau mai bine sa nu va grabiti, sa popositi  un pic pe acolo, sa simtiti mirosul  fin al ierbii  de primavara si sa va tolaniti sub un strop de umbra. Apoi sa vizitati fiecare casa, sopron, bordei sau moara si sa priviti viata cu alti ochi. Poate nu aveti ocazia sau timpul necesar sa bateti tara in lung si-n lat pentru a-i  descoperii traditiile minunate, insa aveti in inima Bucurestiului un Muzeu al Satului Romanesc. O gura de aer proaspat in mijlocul nebuniei bucurestene, o emblema a timpului trecut si a  vietii cotidiene de mult apuse.

WP_20160413_14_37_55_Pro

Eu am ajuns pe la mijlocul saptamanii si  m-am mirat ca  era, chiar si asa,  destul de populat. Mi-au placut pisicile stapane peste  intreg complexul, cum stateau ele asa cu o durere fara margini in cot pe unde isi doreau si aveau placerea.  In rest, elevi, studenti, gura casca, un grup de chinezi si fotografi care mai de care, inclusiv eu, bineinteles.

In ultimile doua fotografii puteti recunoaste cumpana de apa si scranciobul  copilariei  bunicilor.

Petreceti timpul liber constructiv si claditi  caramida cu caramida  amintiri  valoroase!

5 comentarii la “Muzeul Satului, alternativa rurala a marelui oras

  1. Poteci de dor
    25 Aprilie 2016

    În capitală nu l-am văzut dar mi-e destul şi cel din oraşul meu pentru a-mi pune amintirile în ordine. Mă încarc de frumos de câte ori îl vizitez. Minunate fotografiile tale!

  2. calinakimu
    25 Aprilie 2016

    Eu le văd la ele ”acasă”. Casa pe care am construit-o este conform tradiției zonei în care locuiesc, cel puțin la exterior.

  3. ideidincorcodus
    25 Aprilie 2016

    E minunat si cel din orasul tau, sunt frumoase toate locurile de acest fel care ne intorc privirile spre trecutul nostru. Multumesc frumos pentru vizita si apreciere! Sa incepi o zi frumoasa!

  4. ideidincorcodus
    25 Aprilie 2016

    Esti si ami norocos decat mine. Poate voi avea si eu sansa, candva sa traiesc intr-un mediu natural, intr-o casa construita si cu truda mea. O seara minunata!

  5. calinakimu
    25 Aprilie 2016

    Dacă-ți dorești cu adevărat…așa va fi.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 25 Aprilie 2016 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

