ideidincorcodus

Just another WordPress.com site

Urmatoarea oprire: Medias

E, uite aici nu mi-am imaginat vreodata ca o sa innoptez, deoarece nici nu mi-am propus. Nevoia te invata!

Linistea in care se scalda oraselul la miezul noptii m-a macinat. Noaptea si misterul ei vesnic, casele acelea cu gradinile si curtile ascunse, curatenia naturala m-au determinat sa amintesc si despre acest popas din viata mea.

Am ajuns tarziu si spre bucuria noastra am gasit cazare relativ usor.

hdr

hdr

N-am reusit sa surprind  Mediasul in imagini nocturne si oricum nu stiu cata liniste ati fi simtit si trait din pozele mele de ochelarista, asa ca am captat cateva instantanee de zi, pe care m-am gandit sa le fac si cunoscute.

hdr

hdr

hdr

Si tot aici, pe langa pacea launtrica data de atmosfera outdoor, am mai trait si-o zbuciumare, de data asta inside, deoarece nu stiu cum se face, da cu noi in excursie a mai venit si un rest considerabil de tuici si alte potiuni magice, pe care, ulterior mi s-a povestit, ca m-am incapatanat sa il consum.

Va urma…

 

 

2 comentarii la “Urmatoarea oprire: Medias

  1. Ana
    22 Septembrie 2016

    Mediasul nocturn te trimite cu gandul in trecut , la domnite si cavaleri , la locuri bantuite si mistere , la gotic si medieval….intr-un cuvant : este un basm! 😊

  2. ideidincorcodus
    23 Septembrie 2016

    Asa este. L-ai descris minunat! Chiar asa m-am simtit, intr-un basm. O zi frumoasa iti doresc! 🙂

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 22 Septembrie 2016 de în Uncategorized.
lolamajeure

sex. intimitate. discuţii nocturne

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Deliciu Mic

Cadouri personalizate, Figurine de tort pentru nunta - personalizate, Accersorii si Bijuterii Handmade

High Street Mania

Think - Like - Create

TRAVELLING THE WORLD SOLO

The ultimate guide for independent travellers seeking inspiration, advice and adventures beyond their wildest dreams

De la noi din casa

De prin casa adunate

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Cristina Boncea

01.01.1998

Lumea lui Dromihete

Stiri, editoriale, analize, pamflete

COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu - "considerați că v-am consultat"!

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Almira Events

Creative Ideas - Wedding Planning - Floral Design

notes from a dog walker

stories from the sidewalk

28 Rue Madeleine

Stories, photos, travel and other drugs

VATRAmea

povestea reinvierii unei casute aflate intre dealuri, pe malul unui rau de munte

Confesiuni

Păstrează momente și oameni printre gândurile tale. . .

Too dear

Style, Spice & Everything Nice

